Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.306)
Beoordelingen filteren
1.306 resultaten
Waardering van reizigers
888
320
65
23
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
888
320
65
23
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.306 beoordelingen
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer naar Mainz geweest en bij Hyatt Regency geslapen. Zeker vier keer dit hotel bezocht. Prima plaats aan de rivier mooie kamers fijn personeel goed eten en mooie wijnen. Ontbijt was geweldig. Zwembad spa en sauna. Er wordt goed naar je geluisterd als er iets mis is en dit wordt goed, heel goed opgelost. Door Grand Hyatt Bali en de gm van dit hotel ben ik lid van WOH geworden. Prima loyaltyprogramma. Hotel is een aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
1  Bedank Tom S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank_Heckelmann_HRM, Geschäftsführer van Hyatt Regency Mainz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017
Google-vertaling

Dear sander409,

Thank you for having taken time to provide us your feedback about your recent stay at Hyatt Regency Mainz. I am delighted to learn that you had a great stay and enjoyed our services as well as our culinary offers. It is good to know that you appreciate our loyalty program and we really hope to welcome you as our guest again soon.

Best regards,
Frank Heckelmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel als tussenstop naar Italie waar je in de garage Tesla kunt opladen. Ligging langs de rivier is leuk en makkelijk naar de binnenstad te lopen. Prima ontbijt en kamers zijn ruim, schoon maar wel wat saai.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Bedank RichardW035
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank_Heckelmann_HRM, Geschäftsführer van Hyatt Regency Mainz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Richard035,

let me thank you for your feedback on TripAdvisor. We are delighted to read that you enjoyed our hotel with the river nearby and the short walking distance to the city centre. We would be happy to welcome you as our guest again soon.

Best regards,
Frank Heckelmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel, het was alleen nogal warm op de kamer. Airco kon alleen verwarmen (stond waarschijnlijk nog op de winter stand) en het raam open zetten met een carnaval nacht was minder handig. Uitzicht vanuit de kamer op de Rijn was prachtig!

  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank johnkJ3190SI
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank_Heckelmann_HRM, Geschäftsführer van Hyatt Regency Mainz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017
Google-vertaling

Dear johnkJ3190SI,
Thank you for having taken the time to write an evaluation on TripAdvisor. I was pleased to learn that you had a pleasant stay at Hyatt Regency Mainz in general. At the same time, please accept my sincere apologies that your room was not cool enough, and that as a consequence you were disturbed by noises coming from outside as you had to open the window in the night.
I hope to welcome you again in the near future.
With kind regards,
Frank Heckelmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hyatt heeft het vaak over je secound way abrought. Dat kan je zeker zeggen van de Hyatt Regency in Mainz. 3 maal per jaar verblijven wij hier. Goed bed, prima eten, in de zomer buiten op het terras. Vergeet de kaasfondue niet. Een aanrader.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
1  Bedank hiddie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank_Heckelmann_HRM, Geschäftsführer van Hyatt Regency Mainz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2017
Google-vertaling

Dear hiddie,
Thank you for your five star evaluation on TripAdvisor.
I was delighted to learn that you enjoyed your recent stay at Hyatt Regency Mainz and that we could again convince you with our rooms, the dishes and the cheese fondue.
I hope to welcome you again in the near future.
With kind regards,
Frank Heckelmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 oktober 2016 beoordeeld

Ben al een paar keer hier geweest. Het hotel is per auto makkelijk te bereiken.
Grote eigen parkeer garage onder het hotel . Zelfs de garage is goed verlicht ,safe en zeer schoon, maar ook fors duur Direct met de lift naar de lobby.

De receptie is modern maar met style.
Het inchecken gaat snel en professioneel ..snel op weg naar een punctueel schone en sfeervolle kamer. Alles tot op de puntjes verzorgd .

Het bed en de douche zijn perfect zoals het hoort . Genoeg lekker handdoeken .mooi zwembad.

S'avonds gekeken wat en waar te eten..
Het Bellpepper restaurant ziet er wel leuk en gezellig uit maar de kaart is zeer simple met slechts een zeer klein aantal gerechten..niet direct een uitdaging met zo een keuken moet er toch een betere kaart te maken zijn .
Geen vis, geen lokale gerechten ...

Dan maar wat op roomservice besteld snel en simpel en goed ..

Lekker geslapen , goede AC.

'S morgens genoten van een uitgebreid en groots ontbijt buffet..

Koffer pakken en weer op weg ..

Achteraf in de auto geconstateerd dat er op geen enkele wijze echt menselijk contact is geweest tussen het personeel en mijzelf ..iedereen was bezig en zag de klant niet..jammer want dat is in de andere Duitse Hyatt's wel anders .

Kamertip: Rijmzicht kamer. mooi uitzicht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Lambèrt P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank_Heckelmann_HRM, Geschäftsführer van Hyatt Regency Mainz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016
Google-vertaling

Dear LPRUST,

Thank you for having taken the time to write an evaluation on TripAdvisor.
I was very sorry to discover that - with regard to our guest service - we did not meet your expectations.
At the same time, I am happy and grateful that we had the chance to talk again via telephone to discuss your critical points in more detail.
I hope to welcome you back soon to show you that we can do things better.

With warm regards,
Frank Heckelmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken