TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Hier twee nachten geboekt ivm de wijndagen. Hotel is dan de beste plek om lopend er naar toe te gaan, en vanuit het festijn weer makkelijk je bed op te zoeken. Kamer is schoon en verzorgd. Naast een haardroger twee badjassen, een minibar, strijkijzer en kluis. Verder een tv met veel kanalen en prettig ingerichte kamer met sfeerverlichting, veel kastruimte en goede badkamer. Zeepjes en douchemuts, alsmede koffie en theefaciliteiten zijn voorzien. ‘s Avonds gebruik gemaakt van het dinerbuffet en vriendelijk ontvangen door Philip die ook uiterst correct en vriendelijk een tafel had gereserveerd op mijn verzoek. Voorbeeldige beleefde ontvangst, en gelijk een drankje geregeld, dat is nog eens een ontvangst. Ook tijdens de maaltijd zeer tevreden met de bediening van Philip en Sven die echt alles deden om het ons naar de zin te maken.

Geen negatieve opmerkingen, wel wat tips: parkeer aan de overzijde in de parking löhrstrasse, het kost de helft en is net zo ver lopen (alleen de straat oversteken). Ontbijt is prijzig voor 29,50, maar voor 44,00 kun je gebruik maken van het dinerbuffet en dat is goed verzorgd. Vis, vlees vega, desserts en kazen, en onbeperkt. Erg goed verzorgd en ook een goed gevuld saladebuffet. Het kan soms druk zijn in het restaurant dus reserveren is handig. Op de kamer vind je veel info in een handige map.
Ik vond het een prima verblijf, en het geld waard.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 november 2018

Goed ontbijt, ruime kamer, geen zicht op de rijn, zaten aan de andere kant van de straat in de nieuwbouw, die overigens al wat ouder is dan het woord doet vermoeden.
Parkeren bij Hilton was niet mogelijk als gevolg van de verbouwing van de parkeergarage, voldoende mogelijkheden nabij.
Goed bed en gelukkig de mogelijkheid om raam op te doen.
Niet verrassend, maar goed.
Ik moest wel voor de wifi betalen en dat past wat mij betreft niet meer bij deze tijd.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018

Het is een fijn hotel, we hebben een comfortabel en prettig verblijf gehad. Prachtige ligging aan de rivier met mooi uitzicht. Goed en uitgebreid ontbijt, maar wel druk in het weekend. Zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 18 juni 2018

Goed en centraal gelegen hotel, enerzijds vlakbij het centrum, anderzijds aan de rivier. Wij overnachtten hier 1 nacht in een kamer die niet uitkeek op de rivier, maar op de stad. Was goed zo.
Kamer was goed, maar bij een van de bedden zat een poot onder het bed niet goed. We hebben dit zelf opgelost door de gedateerde t.v. gids te vouwen en er onder te leggen.
Overigens waren de bedden comfortabel. Airco werkte OK.
Het ontbijt was meer dan prima, zeer uitgebreid. Service en vriendelijkheid van het personeel waren goed.
Het parkeren was gemakkelijk, maar zoals tegenwoordig gebruikelijk, aan de dure kant.

Wij zouden hier weer verblijven.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Uitgebreid en heel goed ontbijtbuffet. Op loopafstand van het centrum. Ons favoriete hotel in Mainz. In het weekend goede prijzen voor overnachting. De parkeergarage is wel aan de prijzige kant, maar dat zijn alle garages in het centrum.

Datum van verblijf: december 2017