“Let op”
Beoordeling van Steakhouse Oro Negro

Steakhouse Oro Negro
Geclassificeerd als nr. 118 van 464 Restaurants in Mainz
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Let op je kun hier niet pinnen. Anno 2021. Onvriendelijk toen we dat ondervonden. We konden gaan pinnen bij de bank. Ondanks reservering weg naar een ander restaurant. Daar konden we gewoon zoals we gewend zijn met Apple Pay betalen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

8 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Steakhouse Oro Negro bekeken, bekeken ook

Mainz, Rijnland-Palts
Mainz, Rijnland-Palts

In Steakhouse Oro Negro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.