“Leuke en lekkere hamburger ”
Beoordeling van Hans Im Gluck

Hans Im Gluck
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 14 van 258 Restaurants in Koblenz
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel soorten hamburger op verschillende manieren klaargemaakt. Nog lekker op terras gegeten en genoten van weer en spijs.

Datum van bezoek: maart 2020

25 augustus 2019 beoordeeld

Tussenstop in koblenz. Lekkere lunchhamburger buiten op het terras.
Vlotte zakelijke service. Tikje onpersoonlijk.
Lekkere hamburgers, prima biertje.

Datum van bezoek: augustus 2019
Hans G, Inhaber van Hans Im Gluck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Thank you for your feedback pellekoen! We are very happy to hear, that you enjoyed your visit & our burgers! Hopefully see you soon again. Yours, HANS IM GLÜCK

20 augustus 2019 beoordeeld

Verschillende hamburgers met zelf te kiezen bijgerechten. Met of zonder broodje. Sauzen staan op tafel. Er is een fijn terras, de bediening is vriendelijk en voor niet hamburger liefhebbers is er ook keus. Ik koos de geitenkaassalade met walnoten en een heerlijke dressing.

Datum van bezoek: augustus 2019
Hans G, Inhaber van Hans Im Gluck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hi AnnekeBr! Thanks a lot for your nice words! We are happy to hear, that our salad found your favor :) We hope to see you soon again! Kind regards, HANS IM GLÜCK

23 juni 2019 beoordeeld

deze grote zaak heeft het druk; ze staan, ondanks veel ruimte, in de rij te wachten op een leeg tafeltje. Veel aandacht voor glutenvrij, veganistisch en dergelijke...loopt veel bediening rond... desondanks waren we niet echt onder de indruk van de kwaliteit, vooral omdat ze een slap, Spaans biertje schonken...

Datum van bezoek: juni 2019
Hans G, Inhaber van Hans Im Gluck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Hi Tjibbe2016!

Many thanks for your visit and your feedback! We are sorry to hear, that you couldnt't enjoy your visit completely. Sorry, if you had a long waiting period, this should not be the case! We are very sorry for the inconvenience and we will pass on the feedback to the manager of the venue. Hope to see you soon!

Yours, HANS IM GLÜCK

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, gewaagd soms, verzorgd, verschillende smaken en ambachtelijk gemaakt. Probeer zeker ook de eigen limonade of ICE tea ook super

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Hans Im Gluck bekeken, bekeken ook

Koblenz, Rijnland-Palts

In Hans Im Gluck geweest? Deel je ervaringen!