Beoordeeld op 17 april 2017

Hotel Bellevue is niet meteen het hipste of nieuwste hotel in Düsseldorf, maar goed gelegen in de buurt van het centrum.

De ontvangst was vriendelijk en de kamer netjes. Ik had een éénpersoonskamer op de tweede etage aan de straatkant. Prima bed, gratis WiFi, nette badkamer, televisie, niets op aan te merken. Geluid van de straat hoor je wel, maar het is er rustig.

Auto geparkeerd op de binnenplaats van het hotel. Ontbijt niet bijgeboekt maar lekker in de stad gedaan. Kwartiertje lopen naar het centrum of anders een taxi voor ca. 5 euro. Zou hier zeker terug komen.

Enige minpunt van de kamer: geen slot op de badkamer en geen slot aan de binnenzijde op de kamerdeur zelf, waardoor de schoonmaker per ongeluk binnenkwam.

Kamertip: Kamer aan de straatkant geeft soms wat geluid van de straat.
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 februari 2017

Met z'n 3-en 3 nachten op een keurige maar niet te grote kamer geslapen op 3 aparte bedden. Airco ontbrak, dat moest opgelost worden met een lawaaiierige ventilator. Prima gelegen stadshotel, niet alleen voor de Altstadt en het centrum, maar ook voor wie wandelend de rest van Dusseldorf wil doorkruisen. Veilige parking, competent personeel, zeker bij het ook prima ontbijt. Koffie uit een kan alleen veel te slap. Supermarktjes, restaurants, allemaal in de buurt. Tip: direct bij het hotel boeken. Scheelde ons zo een paar tientjes.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 september 2016

We hadden voor 29 juli (vrij laattijdig) een familiekamer geboekt voor 4 personen. De ingang vonden we vrij oudbollig, evenals de lift. We stelden ons dus niet zo veel voor van de kamer, wellicht 4 bedden en dat zou het dan zijn.
Groot was onze verrassing toen we in een nette kamer kwamen voor twee personen met tv en GRATIS wifi. Als annex een even grote kamer voor de kinderen. Je zag dat alles netjes was gerenoveerd. Ook de badkamer had een mooie douche.
Als klap op de vuurpijl hadden we een mooi terras (wellicht de enige kamer met ).
Het ontbijt was voldoende. Alles was voorzien, zowel koud als warm. Een glas melk werd onmiddellijk op verzoek gebracht. Het enige wat ontbrak (of ik heb het niet gezien) was muesli.
Dit alles voor vier personen kamer + ontbijt voor 122 €.
Voor de parking diende je wel 10€ per 24u extra te betalen.
Door ons korte verblijf hebben we geen gebruik kunnen maken van de sportfaciliteiten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Nachtje hier overnacht omdat we dag erna vrij vroeg vanuit Düsseldorf naar Thailand vliegen. Beetje ouderwets maar degelijk hotel. Privé parkeer terrein voor 10 euro en prima WiFi. Kamers zijn ook hoed verzorgd maar kennen geen airco. De lift is ook zeer ouderwets maar werkt nochtans prima.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

Voor een nacht in dit hotel overnacht. Personeel zeer vriendelijk.
We hadden de suite, dat is een ruime kamer met trap naar een extra verdieping. Begane grond bankstel met rafel, dressoir met tv, 2 eenpersoonsbedden en badkamer met douche.
Wenteltrap naar bovenverdieping. Kamer met schuinduik, 2 persoonsbed en badkamer met bad (zonder stop).
Bedden zijn goed, sommigen vonden ze wat hard.
Voor een paar dagen zeer goed te doen, maar het is erg simpel.
Wel een kleine fitnessruimte met wat apparatuur, wat goed werkte en goed werkte.
Ontbijt was goed, ontbijtruimte wel klein.
Te lopen naar Altstad (het oude centrum), taxi circa 12 euro in de avond.

Datum van verblijf: december 2015