“Mooie zaak met dagverse produkten.”

Mongo’s Restaurant Dusseldorf
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.757 Restaurants in Düsseldorf
Keukens: Aziatisch, Barbecue
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
Wijk: Unterbilk
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak met dagverse produkten. Kwaliteit is goed en ambiance ook. Goede bediening. Buffet stijl. Asian style. Vlees en Vis.

Datum van bezoek: maart 2020

12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een goed restaurant. Alleen mogelijk na reserveren. Zowel duitse als engelse menukaart. Ook wordt er rekening gehouden met gluten allergie. Diverse soorten vlees, vis en groente. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben gekozen voor het onbeperkte menu waarbij er per ons gerekend wordt met maximum van €26,99. Goed concept.

Datum van bezoek: januari 2020
26 juli 2019 beoordeeld

Service was prima, vriendelijke bediening, nette uitleg van het concept. Kwaliteit van het voedsel prima. Ik vond de smaak van de marinades alleen wat tegenvallen. Zo ook de pittigheid. 3 pepers staat bij mij voor zeer heet. Was echter bij de groene curry niet het geval. Was slecht 1 pepertje. Dit restaurant is prima te doen voor een keer.

Datum van bezoek: juli 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst met een groep bij Mongo’s gegeten. Het concept is vergelijkbaar met de wokconcepten in Nederland waar je zelf de ingrediënten uitzoekt en bij elkaar doet en de kok het vervolgens klaar maakt. Ze hebben een ruime keuze aan marinades en voor ieder wat wils. Zelfs een aantal exotische ingrediënten zoals kangoeroe, struisvogel, zebra, krokodil et cetera. Degene die willen kunnen als extra nog insecten bestellen.

Datum van bezoek: maart 2019
7 juni 2018 beoordeeld

Als vriendenclub hier gaan eten.
De service was top en de uitleg die je nodig hebt was goed.
Echter als je dan aan het eind de rekening opmaakt, dan is het toch een dure beleving.
Als je per saldo kijkt wat er uiteindelijk op je bord beland, dan is dat matig.
Niet slecht, maar je betaald veel voor niet al te veel.

Datum van bezoek: juni 2018
Mongos-Team, Leiter Gästebetreuung van Mongo’s Restaurant Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

In behalf of our entire Team we want to thank you for your great review.
We highly appreciate your comments and are glad to read that you enjoyed your stay with us.

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Thanks again and best regards

from the Mongo`s Team

Reizigers die Mongo’s Restaurant Dusseldorf bekeken, bekeken ook

Düsseldorf, Noord-Rijnland-Westfalen

In Mongo’s Restaurant Dusseldorf geweest? Deel je ervaringen!