PaulvanVoren
Amsterdam, Nederland

Zoals het moet zijn!

5,0 van 5 bollen29 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zoals het moet! Je betaalt de hoofdprijs maar daar krijg je wel luxe en comfort voor. Ruime kamer van alle gemakken voorzien. Ook mooie “huiskamer” waar de koffie en thee klaar staan. Wellness met zwembadje beetje klein, zeker de ouderwetse sauna. Ontbijt is riant maar lunch is een beetje saai als er weinig gasten. Kortom, even sparen maar het is het waard.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 31 mei 2024
Dear Paul,

Thank you very much for your recent visit - and for your appreciation and constructive hints!

It was our sincere pleasure to extend a warm welcome to you and to create a memorable stay for you at Breidenbacher Hof. We offer exceptional service in a prime location, premium products, and a luxurious setting.

We all are looking forward to seeing you again whenever you are back in Düsseldorf.

Wishing you well, we send kindest regards,
the Breidenbacher team

3.7 km van Breidenbacher Hof Düsseldorf
Gratis parkeren
Meer hotels in Düsseldorf bekijken
Beoordeeld op 26 mei 2024 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, alles klopt, schoon, klassiek, heel vriendelijk personeel, je voelt je speciaal. Zeker niet goedkoop, maar je bent precies op de goede plek tussen de oude stad en het nieuwe moderne gedeelte. Van hieruit kun je alle kanten op en word je echt in de watten gelegd. Speciale dank aan Ndue die zorgt voor een fantastisch ontbijt😍

Datum van verblijf: mei 2024
Breidenbacher Hof, Geschäftsführer van Breidenbacher Hof Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

Dear Jet,

Thank you very much for having chosen the Breidenbacher Hof during your visit in Düsseldorf! It was our genuine pleasure to make your stay a special and memorable experience for you. We truly appreciate your praise and have shared it with the whole team.

Please be always welcome at our hotel with an ideal location and ambitious service and warm atmosphere.

We all wish you well and send kindest regards,
the Breidenbacher team

Beoordeeld op 29 maart 2019 via mobiele applicatie

Alles klopt hier. Service top en een geweldige bar. Je waant je heel wat jaren terug, in sfeer, service en muziek. Prachtig! De ligging is zeer centraal, nabij alle mooie winkels en ook de altstadt. Goede bediening.

Datum van verblijf: maart 2019
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Beste mascha1312,

Bedankt voor uw bezoek en voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat je het leuk vond en verwelkomen je graag opnieuw. We zijn blij om uw individuele voorkeuren te overwegen.
De volgende keer willen we niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, we willen ze overtreffen!

Met vriendelijke groeten van de Capella Breidenbacher Hof in Düsseldorf

Cyrus Heydarian (General Manager) & Team

Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel in hartje Düsseldorf met een geweldige service .
We hadden de grand suite geboekt ! Wat een heerlijke kamer en verblijf
Het ontbijt was fantastisch en je bent op loopafstand van de altstadt en de Ko
Een topweekend

Datum van verblijf: september 2018
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dear guest,

Thank you for your recent visit and for your appreciation for our performance and for the hotel’s services and ideal location.
It was our pleasure to welcome you as it was it to read your kind remarks. We are delighted that you truly enjoyed staying with us and hope to welcome you again.
We look forward to your return to the Breidenbacher Hof, a Capella hotel in Düsseldorf!

With kind regards,

Cyrus Heydarian (General Manager)
and team

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, van check in tot verlaten hotel alles dik in orde. Uitermate vriendelijk en servicegericht. Kamers geweldig, ontbijt en avondeten top! Heb al heel wat hotels gezien maar deze behoort tot de top 3 van beste hotels waar ik ooit ben geweest. Absolute aanrader! Speciale dank aan Sabine voor mooie boek.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Geweldig restaurant waar alles klopt.
Vriendelijke en goede service. Vele gerechten al geprobeerd, kwaliteit is uitstekend. Onze favoriet is de huisgerookte “Flammlachs “
Mooie wijnen. Nette bediening, toiletten zeer schoon en netjes.
Je bent hier echt een avond uit.
KLASSE

Datum van verblijf: december 2017
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw bezoek aan het Breidenbacher Hof en de Brasserie "1806" en voor uw mooie evaluatie!
Het was voor ons een genoegen om u te mogen verwelkomen en te verwennen met culinaire lekkernijen, en we hopen u spoedig weer te zien.
Tot dan wensen wij u het allerbeste, vrolijk kerstfeest en een rustig nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten

Cyrus Heydarian (Managing Director)
& de Breidenbacher