Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 89
Hotels.comUS$ 86
TravelocityUS$ 86
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit zeer nette hotel zit vlak bij het oude centrum van Keulen, maar wel in een wat rustiger straatje.
Metro en trein station zitten vlakbij, ook heeft het hotel een eigen betaalde parkeer voorziening.(€15,- per nacht)
Kamers zijn niet groot maar wel zeer netjes met fijne bedden, ook de douch ruimte is prima.
Ontbijt is ruim voldoende, het personeel erg vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelDomspitzen, Leiter Gästebetreuung van Hotel Domstern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear petrav_11,

thank you for taking time to give us a feedback to your stay. We are glad to hear that you were happy with us, our location and our breakfast and we are looking forward to welcome you again the next time you visit Cologne.

Your Team Hotel Domstern

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Via een veilingsite een overnachting voor twee gewonnen. Dit hotel is de zuster van het verderop in dezelfde straat gelegen Domspitzen hotel. Perfect gelegen op een paar honderd meter van de Dom (what's in a name ). Zerr aardig en behulpzaam personeel. Apart te reserveren parkeerruimte in een garsge aan de overkant van de straat. We hadden een, in onze ogen eenpersoonskamer op de begane grond. Was voor twee wat krap, maar netjes, alles was heel en werkte. Schoon compleet. Ontbijt was uitstekend, voldoende keus en een eiermenu dus roer- spiegel- en andere gebakken eieren op bestelling vers bereid en niet al tijden in een bak aan het stomen. Fijn bed met een goede matras wat we nodig hadden na een hele dag wandelen. Kortom fijn verblijf gehad, we komen er vast nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2019
HotelDomspitzen, Leiter Gästebetreuung van Hotel Domstern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Dear Jos M,

thank you very much for the perfect rating, we appreciate the commendation regarding our breakfast, our stuff and our room with the comfortable bed.

We are looking forward to welcome you back the next time you visit Cologne

Your Team from Hotel Domstern

Beoordeeld op 14 april 2019

Hotel Domstern ligt zeer centraal ten opzichte van de binnenstad van Keulen.
Het ligt heel handig als je met het openbaar vervoer komt, en je kunt tegen betaling ook je auto parkeren in de parkeergarage tegenover het hotel. ( vooraf reserveren )

Het hotel is gelegen in een mooi herenhuis, en heeft een mooi entree.
De kamers zijn heel netjes en eenvoudig ingericht
Bij binnenkomst een glazen stolpje met een stukje welkomst cake
Uitstekend slaapcomfort van het bed.

Badkamer:
Kleine badkamer met wastafel en douche
De douche met douchegordijn, en alles werkt prima.

Ontbijt:
De ontbijtruimte zou wat groter mogen,
en misschien met een zacht achtergrond muziekje ,dat geeft iets meer sfeer.
Het ontbijt was goed verzorgd, diverse broodjes,beleg, sap, en flesjes met verse smootie.
Je kon ook een eitje laten bakken.

In de directe omgeving vind je diverse eetgelegenheden.

Datum van verblijf: april 2019
HotelDomspitzen, Leiter Gästebetreuung van Hotel Domstern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear Mr/Mrs. FonzyDenHaag,

thank you very much for detailed review, we appreciate that you have taken your time to give us a feedback to your stay.

We are happy that you were satisfied with our location, the room you had and our various breakfast buffet.

We have realized the advice with backround music in our breakfast room, so there is more atmosphere during the breakfast.

We are looking forward to welcome you back the next time you visit Cologne.

Your Team from Hotel Domstern

Beoordeeld op 10 december 2017 via mobiele applicatie

Klein maar fijn hotel. Kleine kamers maar wel alles aanwezig. Bed wat aan de harde kant waardoor we iets minder goed hebben geslapen. Het ontbijt was heerlijk, met zorg en aandacht bereid. Een prima uitvalsbasis voor de Kerstmarkten!!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Naar Keulen geweest voor een bezoek aan de kerstmarkt. Oorspronkelijk gereserveerd bij hotel Domspitzen, maar vanuit daar werden we doorgestuurd naar hotel Domstern. Dit zou een 'zuster'-hotel zijn. Vind ik niet zo netjes zonder daar vooraf over geïnformeerd te worden, maar misschien had het ermee te maken dat we een gift for you-voucher gebruikten. Hotel was verder prima, kamer is klein maar schoon en matras ligt goed. Personeel is vriendelijk en ontbijt is super!

Datum van verblijf: december 2016