Hotel Domstern
Hotel Einig(Keulen)
Hotel Muller(Keulen)
FilterenAlle talen
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel, mooie kamers. Jammer dat de douche een douche gordijn heeft. Ontbijt prima, prima bediening en een ruim buffet. Parkeren vooraf reserveren. Vraag aub niet parkeerplaats 10. Deze is zo klein. Internet op aanvraag gratis. Met een prima snelheid.

Verbleef: Juli, 2016, reisde alleen
28 februari 2016 beoordeeld

Niet zo grote kamer, maar proper. Alles wat je nodig hebt is er: Flat screen, goede gratis Wi-Fi , haardroger, safe box, propere badkamer. Het ontbijt is zeker ook in orde, alles is aanwezig en ze bakken je eitjes zoals je wenst. Heel vriendelijk personeel, we mochten reeds rond 10u op onze kamer, daar ze toch vrij was, en bij vertrek onze bagage nog laten staan tot 18u,daar we met de trein waren. Het hotel ligt 10 minuten te voet van het hoofdstation en gemakkelijk te vinden. De gehele stad is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, er zijn honderden winkels en boetieks vlakbij de Dom(aan de achterzijde van het station). Zeker voor herhaling vatbaar. Geweest met supersnelle trein. op 1u45min van Brussel. Als je vroeg genoeg boekt is het aan spotprijs. Minpuntje: kussens nogal dun.

Kamertip: geen voorkeur, lift aanwezig
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
14 april 2015 beoordeeld

Kamertip: Vraag een kamer niet aan de straatkant.
  • Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
18 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleine maar gemoedelijke hotel wordt gerund door een uiterst vriendelijke heer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken! Het hele hotel is brandschoon en de kamers zijn ruim genoeg voor 2 personen. Ook de badkamer met douche en bad en bidet en toilet liet niets te wensen over. Bij een volgend bezoek aan Keulen komen wij hier zeker terug!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
24 december 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, dichtbij Hauptbahnhof. Kamer prima, douche wat klein. Heerlijk ontbijt met verse spullen en goede koffie. Ook handig: overdag koffie en thee te krijgen! Parkeergarage aan de overkant.
Zeer klantvriendelijk personeel.

• Verbleef: December, 2012