“Prima hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Domstern
Beoordeeld als nr. 33 van 263 hotels in Keulen
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar Keulen geweest voor een bezoek aan de kerstmarkt. Oorspronkelijk gereserveerd bij hotel Domspitzen, maar vanuit daar werden we doorgestuurd naar hotel Domstern. Dit zou een 'zuster'-hotel zijn. Vind ik niet zo netjes zonder daar vooraf over geïnformeerd te worden, maar misschien had het ermee te maken dat we een gift for you-voucher gebruikten. Hotel was verder prima, kamer is klein maar schoon en matras ligt goed. Personeel is vriendelijk en ontbijt is super!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel, mooie kamers. Jammer dat de douche een douche gordijn heeft. Ontbijt prima, prima bediening en een ruim buffet. Parkeren vooraf reserveren. Vraag aub niet parkeerplaats 10. Deze is zo klein. Internet op aanvraag gratis. Met een prima snelheid.

Verbleef: Juli, 2016, reisde alleen
28 februari 2016 beoordeeld

Niet zo grote kamer, maar proper. Alles wat je nodig hebt is er: Flat screen, goede gratis Wi-Fi , haardroger, safe box, propere badkamer. Het ontbijt is zeker ook in orde, alles is aanwezig en ze bakken je eitjes zoals je wenst. Heel vriendelijk personeel, we mochten reeds rond 10u op onze kamer, daar ze toch vrij was, en bij vertrek onze bagage nog laten staan tot 18u,daar we met de trein waren. Het hotel ligt 10 minuten te voet van het hoofdstation en gemakkelijk te vinden. De gehele stad is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, er zijn honderden winkels en boetieks vlakbij de Dom(aan de achterzijde van het station). Zeker voor herhaling vatbaar. Geweest met supersnelle trein. op 1u45min van Brussel. Als je vroeg genoeg boekt is het aan spotprijs. Minpuntje: kussens nogal dun.

Kamertip: geen voorkeur, lift aanwezig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
14 april 2015 beoordeeld

Kamertip: Vraag een kamer niet aan de straatkant.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
18 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleine maar gemoedelijke hotel wordt gerund door een uiterst vriendelijke heer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken! Het hele hotel is brandschoon en de kamers zijn ruim genoeg voor 2 personen. Ook de badkamer met douche en bad en bidet en toilet liet niets te wensen over. Bij een volgend bezoek aan Keulen komen wij hier zeker terug!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Keulen bekeken
Hotel Domspitzen
Hotel Lyskirchen
nr. 19 van 263 in Keulen
589 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Domstern geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Domstern

Adres: Domstr. 26, 50668 Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland (Voorheen Hotel Domgarten)
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Keulen > Altstadt-Nord
Voorzieningen:
Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Nr. 11 familiehotel in Keulen
Nr. 13 zakenhotel in Keulen
Nr. 15 romantisch hotel in Keulen
Prijsklasse: 77 € - 274 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Domstern 3*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Domstern met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Domstern Hotel Cologne

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?