Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum van Keulen.
Je bent hier vandaan ook snel bij de beurs (Messe) aan de overkant van het water.
Vriendelijk personeel, ruime en schone kamer. Ontbijt was wel aan de dure kant, maar de kwaliteit was wel goed.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 november 2016

Wij waren hier in december tijdens de kerstmartken. Dit hotel ligt super centraal. Het dichtsbijzijnde kerstmarktje is nog geen 5 minuten lopen.
Vanaf deze locatie ook zo in het centrum.

Het hotel is netjes met een leuke bar. Wij hadden 's avonds een live optreden van een lokale bekendheid. Veel mensen van buiten het hotel die hiervoor een kaartje gekocht hadden. Hierdoor meteen erg druk in de lobby bar, waardoor niet rustig even wat drinken.

Kamers zijn netjes.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Op basis van beschrijvingen geboekt. Teleurgesteld in de wellness voorzieningen, iets waar we écht naar uitkeken. Ze moeten hun accommodatie naar waarheid beschrijven. Het is een congres hotel met voorzieningen om te vergaderen en te overnachten. Qua locatie prima om Keulen te ontdekken. Aangesloten is een lokale fitnessclub waar je per dag en tegen betaling gebruik van kan maken. De sauna is mannen en vrouwen gescheiden. Comfort en netheid goed maar door de beschrijving voelde we ons echt bedrogen.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

Dit was ons tweede zakelijk verblijf in dit hotel. De kamers zijn netjes, en goed onderhouden maar kunnen wel een opfrissing gebruiken. Rekening houdend met de prijsstelling ligt dit nogal aan de hoge kant. Ofwel dient men de kamers terug op te frissen, en anno 2017 te maken ofwel zou men de prijs moeten aanpassen. Ik had het gevoel dat we terug in een mooie kamer van 2001 waren terechtgekomen. De receptionisten waren vriendelijk maar ook hiervan waren we niet overdonderd.
Dit is zeker een degelijk hotel, maar de tijd staat er een beetje stil, er mag ene nieuwe wind waaien. Gezien het cliënteel dat men beoogt zou het ook fijn zijn om een elektrische wagen te kunnen opladen tijdens de nacht. maar daar was geen enkele mogelijkheid toe.

Kamertip: Kamers opfrissen - nieuwe look anno 2017. Elektrische oplaadpunten in garage voorzien.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 18 oktober 2016

prima hotel op perfecte locatie met zowel winkels als leuke barretjes en restaurants in de buurt. Makkelijk te bereiken en voorzien van veel faciliteiten. In de bar worden er op verschillende avonden optredens verzorgt. Het ontbijt is uitgebreid, vers en voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken