Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 144
Hotels.comUS$ 144
PricelineUS$ 144
TripadvisorUS$ 144
TravelocityUS$ 144
travelup.comUS$ 163
Beoordeeld op 5 september 2021

Wij hebben een net verblijf gehad in Keulen Duitsland. Helaas werd het aanvullen van douche benodigdheden nooit standaard gebeurt tijdens ons verblijf? Verder was het erg warm op de kamer en zonder dat de buitentemperatuur toch maar slechts 18 graden was. Het geluid van dicht slaande kamerdeuren 's nachts was echt een drama, iedere keer wordt je zowat uit je bed getild door dit geluid!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Mooi hotel op loopafstand van het oude centrum echter is het hotel wel gevestigd op een soort van industrie terrein. Hotel verder was top. Mooie kamers en badkamer en de bedden waren uitstekend. parkeer gelegenheid was ook to, jammer dat er alleen tessla opladers aanwezig zijn

Datum van verblijf: augustus 2021
Sandra Schlich, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Dear Guest,

thank you for your visit and the good feedback. We look forward welcoming you again.

With kind regards

Front Office
Radisson Blu, Cologne

Beoordeeld op 27 juli 2021

Waar je na binnenkomst direct met een smerige handdoek te maken, krijgt. En je techniek in de kamer slecht is. Kan je niet van het goede ontbijt en veilige parkeerplaats genieten. Sommige vriendelijke gastvrouwen helpen de minder persoonlijke niet beter te maken. Slecht in Engels was een van de minpunten. En qua techniek, de Chrome cast op je tv aangesloten was wel fijn, het zou nog fijner zijn geweest als deze het ook zou doen.

Datum van verblijf: juli 2021
Sandra Schlich, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Dear Mr. Boerboom,

thank you for chosing our Radisson Blu Hotel in Cologne and for taking your time to leave us a review. This helps us really a lot. For any inconveniences caused during your stay we want to sincerely applogize. For investigating further we tried to contact you via telephone. Please let us know when it is the best time to reach out to you. If there is anything else, we can do do not hesitate to contact us.

With kind regards

Front Office Manager

Beoordeeld op 22 juli 2021

Net ingecheckt en bij het pakken van de handdoeken was de eerste uitermate vies (zie foto). In hun 20 stappen protocol voor corona staat dat alle linnen etc. op hoge temperatuur worden gewassen, dit is dus duidelijk niet zo.
Van de receptie nieuwe handdoeken gekregen, maar niet tevreden (zeker nu met corona niet)

Datum van verblijf: juli 2021
Sandra Schlich, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf en uw recensie. Ik wil me oprecht verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak. Natuurlijk komt dit niet overeen met onze norm en zeker niet met ons 20-stappen hygiëneprotocol. Aarzel niet om direct ter plaatse contact met ons op te nemen, zodat wij de situatie onmiddellijk kunnen rechtzetten. Helaas konden wij uw beoordeling niet aan een specifieke categorie toekennen, zodat het voor ons niet mogelijk was rechtstreeks telefonisch of per e-mail contact met u op te nemen. Wij zouden het op prijs stellen als u direct weer contact met ons opneemt.

Wij hopen van harte dat u Radisson Hotels een kans blijft geven, zodat wij u tijdens uw volgende verblijf kunnen overtuigen. Als we nog iets anders voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet
Front Office Manager

Beoordeeld op 6 september 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer luxe kamers. Mevrouw achter de balie had zich iets beter voor kunnen doen. Vanaf het hotel binnen enkele minuten in het centrum of bij de lanxess arena. Super overnachting gehad in dit hotel!

Datum van verblijf: september 2020