“Prima maar alleen to go! Slechte bediening.”
Beoordeling van Merzenich Backereien

Merzenich Backereien
Geclassificeerd als nr. 8 van 29 Snelle hap in Keulen
Wijk: Altstadt-Nord
Wijk: Altstadt-Nord
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit van het eten was goed, bediening erg saai en traag, ongeïnteresseerd. Het beste kan je een erg lekker broodje halen en dan dat op t domplein opeten. Ze verkopen ook to go. Erg veel (!) wespen op het terras en ook in de winkel.

Datum van bezoek: augustus 2020

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had gevraagd of mijn vriend en ik buiten konden plaats nemen. Enige antwoord die ik kreeg was een hele boze 'Ja'. Ik wilde na haar antwoord niet meer buiten zitten. Mijn vriend en ik gingen maar naar binnen om wat te bestellen om het mee te nemen. We stonden daar als enige klant voor de toonbank en niemand die even naar ons toe kwam om ons te helpen. Terwijl we daar recht voor hun neus stonden. Toen zijn we maar weggegaan. Nog nooit zo'n slechte service gehad.. We zijn verder gaan lopen en we zagen daar een andere vestiging van Merzenich en daar werden we wel goed geholpen.

Datum van bezoek: juli 2020
15 december 2019 beoordeeld

IN de stad Keulen, zie je bijna een in iedere straat een soort broodjes zaak van MERZENICH daar kun je koffie of iets anders drinken, met gebak of een heerlijk broodje erbij
Lekker schoon en fris

Datum van bezoek: december 2019
29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke belegde broodjes heeft men hier. Daarnaast ook omelet en quiche etc. We hebben hier twee keer ontbeten en dat was erg lekker. De eerste keer nam ik een omelet met roomkaas en spek, heerlijk. De tweede maal een quiche. Alles vers bereid en vergezeld van goede koffie. Prima. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
28 juli 2019 beoordeeld

colazione buona, servizio molto "fai da te" con vassoio, prezzo normale.

good breakfast, very "do it yourself" service with tray, normal price.

goed ontbijt, zeer "doe het zelf" service met dienblad, normale prijs.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Merzenich Backereien bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Merzenich Backereien geweest? Deel je ervaringen!