Gratis annuleren tot 24/08/22
Hotels.comUS$ 144
PricelineUS$ 137
Destinia.comUS$ 178
Beoordeeld op 30 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel op een perfecte plek dicht bij de Dom. Uiterst vriendelijk personeel. Zeer ruime en schone kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vers. Kortom een perfecte plek voor een weekendje om Keulen te ontdekken. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 juni 2020

Overnachting tijdens een citytrip. Prima ligging ten opzichte van centrum, met 5 minuten lopen sta je voor de Dom. genoeg eetgelegenheden in de directe omgeving. Hotel is verzorgd en goed onderhouden, vriendelijke ontvangst. Kamer schoon en prima in orde. Ontbijt was OK.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 juni 2019

We waren er voor business, nl. een beurs. Ligging is ideaal om de avond gezellig door te brengen.
Enige minpuntje zijn de beperkte parkeerplaatsen, indien je met de auto komt.
Het ontbijt was in orde. Voor het overige zijn we in de stad gaan eten.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
lindner039, Manager van Lindner Hotel Dom Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Stefanie Stotz

Beoordeeld op 2 april 2019

Prima hotel voor een paar dagen Keulen. Aardig personeel. Heel goed ontbijt. Enig minpuntje is dat je om te douchen in het bad moet stappen. Zeker voor wat oudere mensen niet echt handig. Maar binnenkort zal dit tot het verleden behoren, verzekerde ons de receptioniste. Het hotel krijgt een update! Mocht het zo zijn dat we weer een paar dagen Keulen doen, dan gaan we hier zeker weer naar toe. Bovendien hebben ze onder het hotel een parkeer garage wat ook zeer handig is.

Datum van verblijf: maart 2019
lindner039, Manager van Lindner Hotel Dom Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel in een rustige buurt maar toch in de nabijheid van de Dom. Zwembad, fitness en sauna zijn goed uitgerust. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze van diverse producten, ook veel fruit en andere gezonde zaken. Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
lindner039, Manager van Lindner Hotel Dom Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019