5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 161
PricelineUS$ 162
Agoda.comUS$ 197
Beoordeeld op 29 maart 2022

Graag personeel de juiste reacties aanleren bij melding van een tekortkoming.
Eventueel een voorstel doen of iemand van het management erbij halen.
Ook geen spiegeleieren in een koude bain-marie leggen. Een spiegelei bakt men niet op voorhand.
Weerom gemakzucht.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 november 2021

Het hotel is heel stijlvol ingericht en ideaal gelegen nabij de Dom en de Hauptbahnhof. De kamers zijn erg comfortabel en het personeel uitermate vriendelijk. 's Morgens is er een heel verzorgd en uitgebreid ontbijt en de spa van het hotel is de ideale plek om volledig te ontspannen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 9 september 2021

Hotel ligt mooi centraal in Keulen en direct aan de Rijn recht tegenover de Dom en spoorbrug ( de hohenzollenbrücke) . Station is op loopafstand.

Kamers zijn ruim en extreem schoon. Badkamer is goed verzorgd met badartikelen en badjas. Onze kamer had zowel een bad wn sfzonderlijke douche. Water is super.
We hebben enkel ontbeten in t hotel en kunnen zeggen da alles supervers is bij ook een ruime keuze van kaas, vleesveleg, gerookte zalm, vers gebakken broodjes, pancake, wafels, fruit, zoet beleg, olijven, vers geperst sinaasappelsap, smoothie enzovoorts..
gratis wifi.
Gebruik van zwembad en mooie sauna is voor hotelgasten zonder extra kosten maar je moet wel (vanwege COVID-19 maatregelen) een tijdslot van max 45 minuten reserveren.

Al met al een een mooi hotel, super ligging, extreem vriendelijk personeel met goede aervice en voldoende faciliteiten in en rond t hotel.

Enige nadeel zijn de hoge parkeerkosten van 39 euro per dag! Maar de auto wordt san wel voor je geparkeerd en je parkeert in t centrum van Keulen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021

Dit prachtige hotel ligt op loopafstand van het centrum. Je loopt over de slotjesbrug zo naar de overkant, naar de Dom, het station, en alle wijken. De Rijnoever aan de Hyatt kant was afgezet vanwege de hoogwaterstand, maar normaal gesproken heb je daar trappen waar je kunt zitten. Vanuit het Glashaus restaurant in het hotel heb je prachtig uitzicht over de Rijn, op de brug, de Dom en de skyline. De gerechtjes die we hebben besteld (chocolade dessert en zomergroente voorgerecht) waren sterrenrestaurant waardig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, aan alle dieetwensen kan worden voldaan. Het zwembad, massagebad en sauna zijn op afspraak (COVID) en waren erg schoon en geweldig ontspannend. Echt bijzonder genoten!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 januari 2020

Room service vond ik best duur. De standaard kamer vond ik er een beetje simpel uit zien. Vond het wel fijn dat ik telefonisch kon boeken. Werd goed geholpen en het personeel komt heel professioneel over.

Datum van verblijf: januari 2020