5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 126
PricelineUS$ 146
TravelocityUS$ 126
Beoordeeld op 26 september 2020

ideale locatie aan de Rijn om de citytrip te beginnen. Parking hotel zelf goed aangeduid en vlot bereikbaar. €21, kan betaald worden aan de hotelreceptie bij afrekening. Veel glas, ruime opzet. Ingang zo groot als een terminal van een luchthaven, alles wel toe. Kamer standaard, gerenoveerde badkamers. Zalig bed. Vriendelijkheid is er niet gratis. Eerst zelf goedemorgen zeggen in het Duits, dan krijg je misschien iets terug. Info moet je zelf vragen, geen spontane info bij inchecken. Ontbijtbuffet lekker, duur voor wat het was. Veel spiegels zodat je de ander kan zien die achter je zit terwijl je vooruit kijkt. Goed voor 1 nachtje, omdat het vlot bereikbaar is zonder met de auto in het centrum te moeten.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 4 september 2020

Vanwege treinproblemen bij de DB geraakten we niet meer in Belgie en dank zij de goede medewerking een nachtje mogen verblijven in dit hotel kamer en ontbijt op kosten van de DB . In feite een verassing want kende het niet wel enorm groot maar goed gelegen in het centrum ,kamers net idem badkamer maar wel klein .

Kamertip: Denk dat bij keuze de bovenste kamers wel beter zijn .
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima Hotel met perfecte ligging in het oude stadscentrum van Keulen.
Vriendelijk personeel. Ruime kamers fijne bedden alleen jammer dat ze voor familiekamers de hoofdprijs rekenen. Gekozen voor 2 kamers naast elkaar. Lekker gezwommen in het zwembad. Op loopafstand van het centrum. Parkeren bij het hotel kost €24 per dag in de onderliggende parkeergarage.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020

Heb het hotel bezocht tijdens de corona beperkingen, dus mondmasker op in hotel. Behalve als je aan tafel zat in restaurant. Daarnaast vele voorzieningen niet open.
Wachttijd bij inchecken was veel te lang. 2e medewerker inzetten moet toch geen probleem zijn. Bij uitchecken geen issue.

Vis gegeten die teveel doorbakken was daardoor droog en taai. Moet beter kunnen in een dergelijk hotel. Ontbijt was zeer goed. Veel keus en goed verzorgd.
Personeel mag wat attenter zijn. Duurt lang om contact te krijgen en bestelling door te geven.
Kamer was prima, incl. airco (het was buiten 30'C), WiFi ook goed.
Parkeren kan in eigen parkeergarage is echter niet goedkoop.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2020

Bedden douche en kamer prima.Ontbijt slecht. Erg duur voor het aanbod. Geen personeel om tafels te dekken en bestelling op te nemen. Hebben na 1.5 uur besloten te gaan omdat er niemand de bestelling voor de gebakken eieren op kwam nemen. Alle gasten waren aan het klagen en zelf borden en bestek bij elkaar aan het zoeken.Wij vroegen waar de toiletten waren maar die waren gesloten. We moesten wachten tot we konden inchecken en op de kamer naar het toilet konden. Opeens hoorden we toen we in de lobby zaten dat een Duitse gast een magneetkaartje kreeg om het toilet te openen. Wij gingen vragen waarom wij die niet kregen. Ze schrokken natuurlijk en wij kregen die toen natuurlijk ook. Erg klantonvriendelijk dus.
Alle gasten van zondagmorgen 12 juli zouden het bedrag van het ontbijt terug moeten ontvangen.

Datum van verblijf: juli 2020