6 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
PricelineUS$ 144
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima Hotel met perfecte ligging in het oude stadscentrum van Keulen.
Vriendelijk personeel. Ruime kamers fijne bedden alleen jammer dat ze voor familiekamers de hoofdprijs rekenen. Gekozen voor 2 kamers naast elkaar. Lekker gezwommen in het zwembad. Op loopafstand van het centrum. Parkeren bij het hotel kost €24 per dag in de onderliggende parkeergarage.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020

Heb het hotel bezocht tijdens de corona beperkingen, dus mondmasker op in hotel. Behalve als je aan tafel zat in restaurant. Daarnaast vele voorzieningen niet open.
Wachttijd bij inchecken was veel te lang. 2e medewerker inzetten moet toch geen probleem zijn. Bij uitchecken geen issue.

Vis gegeten die teveel doorbakken was daardoor droog en taai. Moet beter kunnen in een dergelijk hotel. Ontbijt was zeer goed. Veel keus en goed verzorgd.
Personeel mag wat attenter zijn. Duurt lang om contact te krijgen en bestelling door te geven.
Kamer was prima, incl. airco (het was buiten 30'C), WiFi ook goed.
Parkeren kan in eigen parkeergarage is echter niet goedkoop.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2020

Bedden douche en kamer prima.Ontbijt slecht. Erg duur voor het aanbod. Geen personeel om tafels te dekken en bestelling op te nemen. Hebben na 1.5 uur besloten te gaan omdat er niemand de bestelling voor de gebakken eieren op kwam nemen. Alle gasten waren aan het klagen en zelf borden en bestek bij elkaar aan het zoeken.Wij vroegen waar de toiletten waren maar die waren gesloten. We moesten wachten tot we konden inchecken en op de kamer naar het toilet konden. Opeens hoorden we toen we in de lobby zaten dat een Duitse gast een magneetkaartje kreeg om het toilet te openen. Wij gingen vragen waarom wij die niet kregen. Ze schrokken natuurlijk en wij kregen die toen natuurlijk ook. Erg klantonvriendelijk dus.
Alle gasten van zondagmorgen 12 juli zouden het bedrag van het ontbijt terug moeten ontvangen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Fijn hotel met ruime, schone kamers en prima aansluiting met bus en metronetwerk. Even oversteken en je hebt een plein met allemaal restaurants en bars en toch is het in het hotel lekker rustig. Loopafstand van de winkelstraten en de Dom. Prima uitvalbasis om Keulen te ontdekken.

Kamertip: wij hadden een rustige kamer uitkijkend op het binnenplein van het hotel. Daar zijn wel restaurants en winkels, maar alsnog rustig
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020 via mobiele applicatie

Besloten oud en nieuw in Keulen te vieren, wij vonden een mooie prijs op Booking voor vier nachten incl ontbijt. Hotel ligt op een top locatie, midden in Keulen aan de Rijn. Enorm groot gebouw, vele kamers. Vriendelijk personeel. We hadden een kamer op de 3e etage. Simpel, maar alles aanwezig. Heerlijke douche. Koffie en thee op de kamer. Hotel heeft een fitness en zwbad (zout), zwemwater is wat fris maar erg fijn na een dag wandelen. Ontbijtbuffet erg uitgebreid (nu metml oud en nieuw incl champagne). Ik kom zeker een keer terug. Parkeren kan onder het hotel, dit blijft wel public parking (21€ per 24 uur). Enige punt van aandacht vind ik de schoonmaak, er word matig schoongemaakt, in feite alleen het bed opgemaakt. Daar mogen ze wel aandacht aan schenken.

Datum van verblijf: januari 2020
Maritim_Koeln, Manager van Maritim Hotel Köln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Dear guest, Thank you for having you here in our hotel , for your great review and your kind compliments. We are so glad to see that you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you again. Best regards, Maritim Hotel Köln