10 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 02/06/22
Gratis annuleren tot 01/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 02/06/22
PricelineUS$ 121
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Het hotel zit op een toplocatie voor een stedentripje, vrijwel alle plekken die wij wilden zien zijn op loopafstand! We hadden een mooie strakke kamer met een prima bed en "Urban" uitzicht. Er was snelle service toen we iets nodig hadden. De badkamer had van mij iets schoner gemogen maar overall schoon en netjes. Wij vonden dit een fijn en modern hotel met een leuke bar voor 's Avonds en lekker ontbijt voor 's Morgens.

Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

- Kleine, maar fijne & mooie kamer voor een citytrip in Keulen.
- Zalige regen douche.
- Geen geluid van buitenaf.
- Met vragen staat receptie open om verder te helpen.
- Op nog geen 5 minuten wandelen van het station Keulen hbf.

- Badkamer onder water na douche.
- Verversing handdoeken is niet gebeurd.
- Plafond is enkel beton. Lijkt niet volledig afgewerkt.

In het algemeen zeer tevreden van ons verblijf, rekening houdende met de betaalde prijs, de ligging, uitzicht van het hotel zelf,....

Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Hotel was goed. Bedden waren wat hard en ons bed stond niet stabiel op de grond waardoor hij wiebelde als je je bewoog met gebonk op de grond als gevolg. Dit was wel storend. Verder was het ontbijt goed, we kregen een door het hotel gevulde ontbijtbox met ruim voldoende etenswaren. Ik verwacht dat dit zo opgezet is vanwege Covid-19. De kleine gym was een fijne extra

Kamertip: Geen
Beoordeeld op 9 december 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in Keulen. We hadden een mindervalide kamer. Een fijne ruime kamer met grote douche en aangepast toilet. Daarnaast een fantastisch ontbijt en goede service! Fijn dat we onder het hotel konden parkeren. Hotel ligt dichtbij het station, maar geen last gehad van de treinen. Onder het spoor door en je bent bij de Dom, ideaal!

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Comfortabel verblijf door goede bedden, airco en schone kamers. Ook smart TV in de kamer en gym in het hotel aanwezig. Fijne buitenruimte, dak- en tuinterras (wel met het geluid van passerende treinen). Lobby met alle voorzieningen vooral gericht op jongere doelgroep. Ontbijt in box waardoor beperkte keuzemogelijkheden maar prima en verantwoord samengesteld. Uitstekende WIFI. Parkeergarage op -1. In het centrum, dus alles op loopafstand (ook het treinstation). Het oplaadpunt voor elektrische auto's is (nog) niet aanwezig, maar daar wordt aan gewerkt.
Overall een goede creatieve sfeer en leuk circulair concept.

Kamertip: URBAN BASIC klein (met één stoel) maar voor ons voldoende en comfortabel
Datum van verblijf: augustus 2021