Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.435)
Beoordelingen filteren
1.435 resultaten
Waardering van reizigers
1.082
243
62
30
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.082
243
62
30
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.435 beoordelingen
Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Het klassieke Excelsior hotel Ernst bevind zich in het centrum, recht tegen over de majestueuze en imponerende Dom van Keulen. De winkelstraten en restaurants op steenworp afstand.
Vanaf het moment dat je bij het hotel voor rijdt, begint de meer dan uitstekende service, die zich als een vloeiende beweging je overmeesterd en mee neemt in een unieke ervaring. Je auto wordt geparkeerd ( valetservice) en je bagage vanuit je auto vrijwel direkt naar je kamer gebracht. De sfeervolle lobby en check-in kennen dezelfde soepelheid waarmee je het hele verblijf wordt achtervolgd. De kamers zijn sfeervol en hebben een hoge kwaliteit. De luxe en toch ook krachtige eenvoud die de kamers bezitten zijn volledig in overeenstemming met de grandeur van dit schitterende hotel
De ontbijtzaal is een verademing en oase van rust. Gehandschoent personeel ‘zoeft’ geruisloos door de ruimte, waarbij het oog voor detail en service je een gevoel van rust opdringen; er is geen ontkomen aan...
Naast sauna, gym, zwembad staan er 2 uitstekende restaurants ter beschikking, waarvan 1 met een Michelinster.
Verhouding prijs/kwaliteit zijn hier volledig zoek. Ik ken vele hotels met een hogere prijs voor minder kwaliteit.
Wilt u iets bijzonders? , ga naar Köln en geniet
En laat u meeslepen in deze prachtige , typisch Duitse , grandeur.
En vooral; geniet

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Vliegende-Raaf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018
Google-vertaling

Dear Vliegende-Raaf,

We are very pleased that you have taken the time to share your experience in such detail here with us.

Your kind review is exactly the type of experience we strive to create for each guest and I am delighted to hear that we were able to create lasting memory for you. It goes without saying that your lovely comment has been shared with the entire team. It makes us very happy to hear that you enjoyed your stay in Cologne that much.

On behalf of the entire team at the Excelsior Hotel Ernst, we enjoyed having you with us and we look forward to welcoming you back on many more occasions.

Kind regards,

Henning Matthiesen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2018

Geweldig luxe hotel. Klasieke inrichting, wat natuurlijk hoort bij het gebouw en historie van het hotel. Kamer was lekker ruim en voor zien van alle luxe. Verrijdbare airco, niet de mooiste oplossing,maar het werk prima.
Geweldig ontbijt, heel mooi gepresenteerd.
Personeel is zeer vriendelijk en volgens mij ook trots dat ze werken in zo'n mooi bedrijf.
(Is een aanname). Men is in elk geval zeer betrokken.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Will S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018
Google-vertaling

Dear Will S,

Thank you very much for visiting the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to share your impressions with us.

We are very happy about your positive evaluation and we will share your compliments with the entire team. Additionally we are very proud to read that you appreciated our breakfast service and enjoyed your stay at the Excelsior Hotel Ernst.

We enjoyed having you with us and we look forward to welcoming you back on many more occasions.

Kind regards,

Henning Matthiesen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamer ( 303) met uitzicht op de Dom. Kamer was compleet en royaal. Vriendelijk ontvangst en valet parking. Ontbijt buffet is zeer gevarieerd in sfeervol restaurant. Attente medewerkers. Enkele minpuntjes: kamer was moeilijk warm te krijgen( ondanks dat beide kachels volledig aan stonden)en zowel sauna als stoombad waren buiten werking.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank mpruis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018
Google-vertaling

Dear Mpruis,

Thank you for staying at the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to share your feedback here with us. We are delighted to read that you enjoyed the view to the Dom as well as our ample breakfast. We have shared your kind comments about our staff with the entire team. This is a wonderful motivation to us all. Please do accept our sincere apologies for the inconvenience caused due to the closure of our Spa area. We are delighted to inform you that the renovation of our steam room has been completed and can be used again by our guests.
We do hope that we will have the opportunity to welcome you again in the future.

With warm regards

Henning Matthiesen
Managing DIrector

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2017

Ook dit LHW hotel is echt perfect. We gingen hier naar toe voor service center van Rolex. Echt 2 minuten lopen. Winkels zijn voor de deur. De dom is ook het bezichtigen waard. Service in hotel was echt perfect en wat een ontbijt. Mooie kamers net gratis minibar.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Bedank Er1cvdV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Manager van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Er1cvdV,

Thank you for visiting us and for taking the time to share your feedback. We are indeed very fortunate with our location right in the heart of Cologne. Your compliments for the staff has been shared with the entire team - what a great motivation to all of us. Furthermore we are delighted that you enjoyed our ample breakfast and the complimentary minibar.
We do look forward to welcome you again in the future.

With kind regards

Henning Matthiesen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2017

Voor de derde keer, nu met vriendin, hebben we in dit hotel verbleven. Supervriendelijk personeel, zeer ruime en luxueuze kamers maken dit al een geweldig hotel. Als je door de prachtige gangen loopt, voel je je een ster. Mooie bar en perfecte ligging om Keulen te verkennen maken het plaatje helemaal af.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bart V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Bart V,

Thank you for your comment on the Excelsior Hotel Ernst.

It makes us proud that we could convince you with our service philosophy “Your individuality is our excellence”. To all our staff it is priority to make our guests feel at home as much as possible and that is why we go for the extra step. We are happy that you felt at ease during your third visit!

We hope to welcome you again at the Excelsior Hotel Ernst.
Warm regards,

Henning Matthiesen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken