Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“een droomhotel”
Beoordeling van Excelsior Hotel Ernst

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Excelsior Hotel Ernst
Beoordeeld als nr. 2 van 261 hotels in Keulen
Certificaat van uitmuntendheid
Vilvoorde, België
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“een droomhotel”
Beoordeeld op 15 december 2016

een hotel dat een pluim verdient zowel qua comfort als verpleging en ligging en dit alles tegen een verrassend voordelige prijs. De beide restaurants-franse en oosterse keuken - doen je het water in de mond smelten . Een proficiat aan de directie en het personeel!

  • Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World

Nuttig?
1 Bedank herman v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Manager van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordeling, 4 januari 2017
Google-vertaling
Dear herman v,

Thank you very much for staying with us and we hope you had a safe journey back home.

We are delighted about your positive feedback as this is a wonderful motivation to my entire team. All of them are striving for the very best everyday and to make every moment from our guests an unforgettable memory.

We hope to welcome you back in Cologne very soon and remain

With best regards,

Henning Matthiesen
Managing Director
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordeling

1.208 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    892
    214
    59
    29
    14
Bekijk beoordelingen van
201
478
93
273
Overzicht waarderingen
  • Locatie
  • Slaapkwaliteit
  • Kamers
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Hygiëne
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (6)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Indonesisch
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Alles
Eerst Nederlands
Amsterdam, Nederland
Niveau 5 bijdrager
70 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

Ik had me er zoveel van voorgesteld, we zouden de verjaardag van mijn man vieren in een super de luxe hotel in Keulen. Weliswaar krankzinnig duur, maar vooruit voor één keertje. Bij die ene keer blijft het ook want het viel allemaal bitter tegen. Ik had bij Bookings aangegeven dat we tussen 11.00 en 12.00 aanhouden komen en dat we ook een ontbijt wilden. Ik dacht dat ook betaald te hebben. Bij aankomst bleek dat we pas om 15.00 op de kamer konden en dat we alsnog 34@ per persoon voor het ontbijt moesten betalen. Maar goed, vooruit dan maar. We parkeerden onze tassen in het Hotel en gingen Keulen in. Tien wee om 15.30 terugkwamen, wilde ik heel graag mijn tas hebben, waar mijn medicijnen inzaten die ik op een vast tijdstip moet innemen. Na een half uur wachten, toch maar eens vragen. Onze bagage was onvindbaar. Toen ik mijn in tranen was, bleek de biel verderop in een kamer te staan.
De kamer dan: een groene versleten vloerbedekking, stoelen, die compleet doorgezakt zijn, lampen die mijn moeder 40 jaar geleden ook had, uitzicht op de lichtschacht.
De badkamer is prachtig, dat moet gezegd. Met een superdouche en een superbad.
's Avonds wilde wij graag eten in jet Japanse restaurant van het hotel: vol! Vol was ook de ontbijtzaal toen wij daar 's ochtends aan wilden schuiven. We moesten maar even koffie gaan drinken in de bar. Alleen daar was niemand. Het bleek een kwartiertje later wel erg lekker te zijn. Maar dat mag ook wel voor dat geld. Een illusie armer en een ervaring rijker.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Nuttig?
Bedank marbak88
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Manager van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordeling, 27 november 2016
Google-vertaling
Dear Marbak88,

First of all I would like to thank you for visiting our hotel and we hope you had a safe journey back home.
We really regret that your luggage has not been found when you needed it so urgently. This is absolutely not to our standard. I would like to assure you that we are discussing this matter with the front of house team. Please accept our deepest apologise for this inconveniences.
We hope to welcome you back and convince you completely about our service and quality.

With best regards,

Henning Matthiesen
Managing Director
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Leuven, Belgium
2 beoordelingen
Beoordeeld op 6 september 2016

Wij verblijven twee maal per jaar in dit Hotel.(meer dan 10 j) Uitstekend gelegen . Naast het centraal station en de Dome. Heel vriendelijk personeel en zeer goede service. De kamers zijn zeer mooi(vooral de gerenoveerde kamers) De Taku (aziatisch) is een aanrader. Dit hotel is het beste hotel van Keulen en een van de betere hotels van the leading hotels of the world.

  • Verbleef September, 2016, bezocht voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World

Nuttig?
Bedank Christian D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Manager van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordeling, 8 september 2016
Google-vertaling
Dear Mr. D´hooge

Thank you very much for visiting again the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to share your impressions with us.
It is always a pleasure to have you with us and we are more than happy that you also enjoy staying with us.

We hope to welcome you back in Cologne in the not too distant future and remain

With best regards,
Henning Matthiesen
Managing Director
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Belgiium
Niveau 4 bijdrager
24 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
Beoordeeld op 17 maart 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier tussen Kerst en Nieuwjaar! Prachtig hotel met leuke bar en mooie lobby. De coctails in de bar zijn een aanrader! Mooie en ruime kamers.
Enige spijtige was dat alle Kerstsfeer hier reeds op 23 dec afgebroken moet worden Vonden we wel wat vroeg en was een domper op de Kerstsfeer. Voor de rest niets dan goeds over dit hotel met goeie centrale ligging.

Verbleef December, 2015, bezocht met een partner
Nuttig?
Bedank Wendy V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordeling, 28 april 2016
Google-vertaling
Dear Wendy V,

We would like to thank you for visiting the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to write a review on Tripadvisor.

We are more than happy to read that you enjoyed your stay with us and that you felt warmly welcomed. Nevertheless we regret that you had the feeling that the Christmas season ended on the 23rd December as we left the decoration until Silvester. Please be assured that we will discuss this matter internally.

We hope to welocme you back in Cologne very soon and remain

With best regrads,

Henning Matthiesen
Managing Director
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Brasschaat, België
Niveau 6 bijdrager
74 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
Beoordeeld op 29 februari 2016 via mobiele applicatie

Hotel Ernst is iedere ster meer dan waard. Centrale ligging, zeer vriendelijk personeel, fantastische kamer. Het ontbijt in een zeer mooie ruimte met buffet en de mogelijkheid om gerechten a la minute te laten bereiden. Er is ook een sterren restaurant maar daar zijn we niet geweest.

Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner
Nuttig?
1 Bedank Jan V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
excelsiorhotelernst, Geschäftsführer van Excelsior Hotel Ernst, reageerde op deze beoordeling, 4 maart 2016
Google-vertaling
Dear Jan V,

Thank you very much for taking the time to write this wonderful review here on Tripadvisor.

We really appreciate your positive feedback and are delighted that you enjoyed your stay at the Excelsior Hotel Ernst. We hope that you will have the time to visit our Michelin star restaurant 'taku' during your next stay with us. It would be our pleasure to welcome you back.

With kind regards,

Henning Matthiesen
Managing Director
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Keulen bekeken
Hyatt Regency Cologne
nr. 3 van 261 in Keulen
2.392 beoordelingen
Altstadt-Nord
Cologne Marriott Hotel
Hilton Cologne
nr. 23 van 261 in Keulen
2.089 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Altstadt-Nord
Pullman Cologne
Pullman Cologne
nr. 4 van 261 in Keulen
1.769 beoordelingen
Savoy Hotel
nr. 21 van 261 in Keulen
432 beoordelingen
Altstadt-Nord
Stern am Rathaus
Stern am Rathaus
nr. 1 van 261 in Keulen
671 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Excelsior Hotel Ernst geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Excelsior Hotel Ernst

Gelegenheid: Excelsior Hotel Ernst
Adres: Trankgasse 1 - 5, 50667 Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Keulen > Altstadt-Nord
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Keulen
Nr. 2 romantisch hotel in Keulen
Nr. 3 familiehotel in Keulen
Nr. 3 zakenhotel in Keulen
Prijsklasse (per nacht): 167 € - 544 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Excelsior Hotel Ernst 5*
Aantal kamers: 140
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Excelsior Hotel Ernst met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Excelsior Hotel Cologne

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding