Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 29/05/22
Trip.com
Gratis annuleren tot 02/06/22
Hotels.comUS$ 136
TraveluroUS$ 164
Agoda.comUS$ 136
Beoordeeld op 12 november 2021

Wij zaten hier op 30 oktober voor een verblijf van twee nachten. Daarbij maakten we gebruik van een arrangement wat naast de twee nachten ook twee maal ontbijt, een welkomst drankje, gratis parkeren, twee Köln cards en een luxe kamer inhield.

De kamer was netjes , haast zakelijk, ingericht met degelijke meubels, een zeer comfortabel bed met meerdere kussens om uit te kiezen en een fijne badkamer. Ook was er een koffieautomaat op de kamer en was de minibar inclusief.

Het personeel was vriendelijk, zowel bij de receptie, in de hotelbar en in het restaurant. We hebben eenmaal gebruik gemaakt van het Italiaanse restaurant dat in het hotel zit. Men heeft geen grote kaart maar er zit voor iedereen wel wat tussen.

De tramhalte, vier stuks rondom een kruising in alle richtingen, zit op 150 meter lopen. Er zit een benzinepomp om de hoek en het hotel heeft een parkeergarage.

We hebben een fijn verblijf gehad en ik kan dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: oktober 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 29 november 2021

Lieve Pippin2007,
hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw verblijf bij ons in Keulen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Wij zijn bijzonder trots op uw compliment over de vriendelijkheid van ons personeel. Het hele team van het AMERON Hotel Regent zou het zeer op prijs stellen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in de kathedraalstad.
Volker Pinhack
Adjunct Hotel Directeur

Beoordeeld op 26 januari 2020

Super mooi modern en zeer schoon hotel. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk vers ontbijtbuffet. Het ontbreekt er werkelijk aan niets. Met allemaal 1e klas producten. Mochten er nog wensen zijn dan wordt dat voor je geregeld. En dat alles in een mooie moderne en warme ambiance. Klasse Hotel met een goede smaak.

Datum van verblijf: januari 2020
AlthoffGroup, Verkaufsleiter van AMERON Koeln Hotel Regent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

thank you for sharing your Experience with other guests.

We are very glad, that you enjoyed your trip to Cologne and had a good time here.

Beoordeeld op 10 juli 2019

Schoon en ruim opgezet hotel. Keurige kamers, van alle gemakken voorzien (airco, nespresso, koelkast). Bedden zijn maar 1.90 meter. Goede badkamer. Badjassen & slippers liggen klaar, zelfs snoepjes op je kussen. Geen goedkoop hotel, maar wel goed. Gezellige bar. Lekker uitgebreid ontbijt. Eigen parkeergarage, bereikbaar via een autolift!

Datum van verblijf: juli 2019
AlthoffHotelGroup, Verkaufsleiter van AMERON Koeln Hotel Regent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel (niet goedkoop). Zeer uitgebreid ontbijt. Super kamer van alle gemakken voorzien. Ideale lokatie voor een bezoek / concert in het Rheinenergie-stadion. Als ik dan toch een verbeterpunt zou moeten noemen: het personeel aan de balie mag wel iets vriendelijker zijn.

Datum van verblijf: juni 2019
AlthoffHotelGroup, Verkaufsleiter van AMERON Koeln Hotel Regent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Prima kamer, geen geluiden van aangrenzende kamers, mooie ruime badkamer, goed bed.
Ook het ontbijt was goed verzorgd.
Openbaar vervoer voorzieningen dichtbij.
Voor als je met de auto zou willen komen, er is een eigen parking.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
AlthoffHotelGroup, Verkaufsleiter van AMERON Koeln Hotel Regent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2018