Gratis annuleren tot 25/05/22
Hotels.comUS$ 127
TravelocityUS$ 127
PricelineUS$ 119
Beoordeeld op 2 november 2021

Geweldig hotel, dicht bij het centrum, mooie schone kamer, goeie bedden. Moderne schone badkamer. En een geweldig ontbijt ruime keuze!! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe. het is de moeite zeker waard. En een parkeerkelder waar je je auto kan opladen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 6 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goede locatie, schone kamers, fantastische douche, geweldige bedden (beste ooit) en een heerlijk en uitgebreide ontbijt. Top!
Niks te wensen gehad.
Ook de electo steps voor de deur maken de stad zeer toegankelijk.

Keulen zelf is ook meer dan de moeite waard.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst in de lobby waren we al verrast, wat een groot en modern ingericht hotel. De dame die ons hielp bij het inchecken was erg vriendelijk. De auto konden we onder het hotel in de parkeergarage parkeren voor 25 euro per dag. De dag van vertrek mochten we na het uitchecken de auto de hele dag laten laten staan zonder extra kosten. Wij hadden een business class kamer geboekt. Een heerlijke grote kamer met een fijn bed en een grote badkamer met regendouche. Er was een uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt op ongeveer een kwartiertje loopafstand van De Dom.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 september 2020

Het Lindner Hotel heeft prachtige moderne kamers. Is in het centrum van Keulen gesitueerd. Vriendelijk personeel bij de receptie. En een uitgebreid ontbijtbuffet.
Helemaal niets mis mee,. Zelf vind ik het wat te groot en daardoor onpersoonlijk.

Kamertip: Een hotel in het centrum brengt altijd lawaai met zich mee. Gewoon oordopjes meenemen is de beste tip.
Datum van verblijf: september 2020
Lindner City Plaza, Sonstige van Lindner Hotel City Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2020

Beste Franciskai,

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beste wensen
Marlice Fritz
Front Office

Beoordeeld op 24 december 2019 via mobiele applicatie

Fijn dat je via internet(e-mail) kan in en uitchecken. Scheelt weer wachten bij de receptie. Kamer was prima. Fijne bedden en een hele fijne en schone douche. Wij hebben geen overlast gehad van geluiden. Ongeveer 10 minuten lopen en je bent in hartje Keulen. Leuke en gangbare route ook om te lopen. Parkeren tegenover het hotel kost 15 euro voor 24u. Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is plek genoeg voor iedereen. Ik zou dit hotel aanraden.

Datum van verblijf: december 2019
cgncit, Front Office van Lindner Hotel City Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Dear Guest,

thank you, thank you, thank you for such a great review. We are very happy as a team at the City Plaza. See you soon, hopefully, for more great experiences with us.

best regards
Carola Klein