3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel tof hotel. Op 5 minuten van de winkelstraat. Om de hoek toffe cafetjes en ook restaurants. Zeker een aanrader. Oei en op 150m van de DOM. En dicht bij is ook een parking. Dicht bij de rijn waar ook toffe restaurantjes zijn. En zeker ook eens naar het chocolade museum gaan. S morgens een heel lekker ontbijt in hotel en als je iets van omelet vraagt wordt dit dadelijk gemaakt. Verser kan het niet zijn. Als we nog eens naar Keulen gaan, gaan we terug naar daar.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een weekeindje Keulen met het gezin, 2 nachtjes. Prachtige kamer met alles wat nodig is plus extra comfort. Lekker ontbijtje! Hele gastvrije en lieve medewerkers en zeker een mooie plaatsing. Om het hoekje hele leuke restaurantjes, en weer om het hoekje een brug met allemaal liefdes-slotjes. Verderop het chocolademuseum. Zeker een aanrader om zowel de omgeving als het hotel zelf!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
30 mei 2017 beoordeeld

We verbleven voor de tweede keer in Stern am Rathaus, voor drie nachten. Het hotel ligt zeer centraal op 5 minuten lopen vanaf het station. Vrijwel alle bezienswaardigheden op loopafstand. De kamers zijn modern en goed ingericht: alle nodige faciliteiten aanwezig, prima bed (iets aan de smalle kant) en mooie strakke badkamer. Zeer schoon. Het ontbijt is uitstekend. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom: sterk aanbevolen hotel!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleinschalige hotel, is een aanrader we zijn eens voor een keertje met de trein naar Keulen gekomen!! Eens aangekomen aan het station sta je prompt voor de Dom van Keulen !! Als je er rond wandelt ben je op 5 min. stappen in het hotel.
Dit kleinschalig familiaal hotel met maar acht kamers is een echte aanrader!! De kamers zijn zeer functioneel hedendaags ingericht en kraaknet... een oprechte zeer vriendelijke service, en het ontbijt is super verzorgd alles is er en alles is vers en/ of huisgemaakt, en lekkere koffie! Je kan natuurlijk altijd wel iets vinden, voor de ene is misschien het bed te hard en voor de andere te zacht!?! Het hotel ligt super centraal gelegen, Dom 5min. Muller museum 5 min. Begin schoppingstraat 5 min. Bootvaarten ook ongev 5 min. Uiteraard is er in een drukke stad altijd wel ergens of iets van omgevingsgeluiden, doch dit hotelletje ligt in een enkelrichting-straatje en ligt aan de achterzijde van een plein met tal van eetgelegenheden, waar we helemaal géén overlast van gehad hebben! Oké s'avonds aan de bar iets drinken is er niet echt bij maar er zijn uiteraard genoeg gelegenheden rondom, om je avond, hoe dan ook te voorzien van de nodige spijzen en dranken voor ieders beurs!
Stern am Rathaus.... is een sterretje in Mn agenda geworden!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel (met slechts 8 kamers) ligt dicht bij alles! De mooiste musea liggen ongeveer om de hoek en in elk geval op loopafstand. Het winkelcentrum van Keulen ligt er achter. Restaurants en kroegjes in overvloed in de nabije omgeving en het centraal station is vlakbij.
Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit, onze kamer klein, maar erg mooi ingericht met een prachtige badkamer.

Toch ook een paar nadelen: in de kamer naast ons huisde een gezinnetje met een klein kind dat erg rumoerig was. De kamer is dan wel gehorig. En we hadden een kamer op de derde verdieping en er is geen lift.

Voor zijn prijsklasse is het een uitstekend hotel.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner