Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel (met slechts 8 kamers) ligt dicht bij alles! De mooiste musea liggen ongeveer om de hoek en in elk geval op loopafstand. Het winkelcentrum van Keulen ligt er achter. Restaurants en kroegjes in overvloed in de nabije omgeving en het centraal station is vlakbij.
Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit, onze kamer klein, maar erg mooi ingericht met een prachtige badkamer.

Toch ook een paar nadelen: in de kamer naast ons huisde een gezinnetje met een klein kind dat erg rumoerig was. De kamer is dan wel gehorig. En we hadden een kamer op de derde verdieping en er is geen lift.

Voor zijn prijsklasse is het een uitstekend hotel.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamer en ruim en schoon
Mooie ligging in het centrum
Goed ontbijt gezellige ruimte
Prima service bij het ontbijt
Parkeren in de buurt
Alles naar wens van de klant - vraag en je krijgt het
Prima hotel dus om een weekend of langer in Keulen te verblijven

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 6 mei 2016

Hotel zoals het hoort. Alles is al gezegd. Plek en gastvrijheid zijn geweldig. Kamer redelijk klein, maar prima. Badkamer top. Hadden s'nacht wel wat last van herrie op het achterliggende plein en vroeg verbouw werkzaamheden. Alleen daar kan hotel weinig aan doen. Ontbijt compleet en lekker.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 april 2016

Perfecte ligging voor een weekendje Keulen. Gemoedelijk hotel waar alles prima was geregeld. Mooie kamer, verzorgd ontbijt en behulpzaam en attent personeel. Wij komen graag nog eens terug en zullen anderen dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 7 januari 2015

Een prachtig pand dat super sfeervol is ingericht, werkelijk alles klopt! Heerlijke bedden, mooie badkamer. Vriendelijke bediening, in een rustige straat van het oude centrum. Goed verzorgd ontbijt met veel eigen gemaakte producten.

Kamertip: kamer 7 is een ruime kamer op de bovenste verdieping met een vide waar je heerlijk kan zitten lezen
Datum van verblijf: december 2014