Stern am Rathaus
Gir Keller(Keulen)
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
6 mei 2016 beoordeeld

Hotel zoals het hoort. Alles is al gezegd. Plek en gastvrijheid zijn geweldig. Kamer redelijk klein, maar prima. Badkamer top. Hadden s'nacht wel wat last van herrie op het achterliggende plein en vroeg verbouw werkzaamheden. Alleen daar kan hotel weinig aan doen. Ontbijt compleet en lekker.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
8 april 2016 beoordeeld

Perfecte ligging voor een weekendje Keulen. Gemoedelijk hotel waar alles prima was geregeld. Mooie kamer, verzorgd ontbijt en behulpzaam en attent personeel. Wij komen graag nog eens terug en zullen anderen dit hotel zeker aanraden.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
7 januari 2015 beoordeeld

Een prachtig pand dat super sfeervol is ingericht, werkelijk alles klopt! Heerlijke bedden, mooie badkamer. Vriendelijke bediening, in een rustige straat van het oude centrum. Goed verzorgd ontbijt met veel eigen gemaakte producten.

Kamertip: kamer 7 is een ruime kamer op de bovenste verdieping met een vide waar je heerlijk kan zitten lezen
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
17 juni 2014 beoordeeld

Ons verblijf in Stern am Rathaus was heel aangenaam. Het hotel was op loopafstand van de verschillende bezienswaardigheden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Soms is er lawaaihinder 's nachts door de vele feestvierders in Keulen.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met familie
13 april 2014 beoordeeld

Wij hebben via hun eigen website een kamer geboekt; ontbijt is dan inbegrepen. Absoluut een aanrader. Ook kan je via hun eigen website een parkeerplek voor €12,50 per dag regelen, dat je bij vertrek betaald. Parkeergarage om de hoek.

Het pension telt 8 kamers, waardoor het op elk moment van de dag heerlijk rustig is. De sfeer in het pension is erg aangenaam. Personeel erg vriendelijk. Als wij weer naar Keulen komen, zullen we weer voor dit pension kiezen. Locatie is erg centraal. In de oude stad, met bijna om de hoek de Rijn, met parkjes en wandelroutes en de Dom, pub, restaurants en winkelstraten.

Wij hadden kamer 2 op de 1ste etage aan de voorkant gelegen. Kamer is van alle gemakken voorzien en schoon. Fijne boxspring, föhn, koelkastje, kluis, wifi, koffie/thee, inloopdouche, bodylotion & douchegel en een welkomstchocolaatje, folders over Keulen. Fijn dat de ramen open konden. Ik ben een lichte slaper en zal de volgende keer een kamer aan de achterkant vragen, omdat ik wel de nachtbrakers door de straten hoorde.

In de gezamenlijke gang staat een koelkastje met drankjes van het hotel. Hieruit kan je iets te drinken halen en op kamer noteren wat je hebt meegenomen.

Ontbijt is heerlijk! Allerlei soorten biologische sappen, muesli, cruesli, cornflakes, vers fruit, koffie/thee, vele soorten kazen, beleg, zoet beleg, mini-muffins, gekookte/geklutst of spiegelei, verschillende soorten brood, yoghurt en vast nog meer! Door de rust en weinig mensen kon je ook een fijne plek uitzoeken en op je gemak de dag beginnen.

Kamertip: Lichte slaper? Kamer aan de achterkant vragen.
  • Verbleef: April, 2014, reisde met een partner