Stern am Rathaus
78 US$
68 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 78 US$ per nacht.

Cologne Marriott Hotel(Keulen)
173 US$
145 US$
69 US$
  • Gratis parkeren
Premiere Classe Hotel Koeln-West(Keulen)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
117 US$
Priceline
  • Roomservice
12 januari 2014 beoordeeld

Dit hotel is klein (slechts 8 kamers) maar wordt professioneel gerund. Ik heb veel hotels gezien en bezocht in Keulen, maar dit hotel is absoluut een aanrader. Heel netjes, modern en efficient ingericht, maar met veel karakter. Zeer goed bio ontbijt.

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
24 augustus 2013 beoordeeld

We logeerden in de junior-suite (kamer 7). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Met slechts 8 kamers is dit een echt charme- hotel. Zicht op de Dom vanuit de kamer. Alle topattracties van Keulen op wandelafstand. Het ontbijt is echt de moeite. Artisanale bereidingen en zelf gebakken brood. Zelfs een attentie voor een jarige onder ons. Dit hotel heeft terecht de nr 1 positie op Tripadvisor gekregen. Alle verwachtingen werden ingelost.

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
15 augustus 2013 beoordeeld

Wat een heerlijk klein hotel was dit. Slechts 9 kamers, 3 op elke verdieping. Geen lift, maar de koffers worden boven gebracht. Geweldige lokatie midden in Keulen, alle plaatsen die we wilden bezoeken op loopafstand. Opmerkelijk attente en behulpzame bediening, met tips waar naar toe te gaan etc. Keurige, complete kamer, zeer verzorgd ontbijt, met veel zelfgemaakte producten, tot de boter toe! Warm aanbevolen. Voor 2 nachten, inclusief ontbijt en een lunch op de eerste middag betaalden we EU 272.

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
28 januari 2013 beoordeeld

Bij Stern am Rathaus overnacht je in een modern goed onderhouden hotel, midden in het oude centrum van Keulen. Wij hebben overnacht in de suite, waar je zeker waar voor je geld krijgt. Een mooie ruime kamer, met een mooi uitzicht over de oude stad. Ook het ontbijt met elke dag een thema van een ander land, is zeker de moeite waard.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
6 dagen geleden beoordeeld