“Relaxte sfeer”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Stern am Rathaus
Beoordeeld als nr. 1 van 263 hotels in Keulen
13 april 2014 beoordeeld

Wij hebben via hun eigen website een kamer geboekt; ontbijt is dan inbegrepen. Absoluut een aanrader. Ook kan je via hun eigen website een parkeerplek voor €12,50 per dag regelen, dat je bij vertrek betaald. Parkeergarage om de hoek.

Het pension telt 8 kamers, waardoor het op elk moment van de dag heerlijk rustig is. De sfeer in het pension is erg aangenaam. Personeel erg vriendelijk. Als wij weer naar Keulen komen, zullen we weer voor dit pension kiezen. Locatie is erg centraal. In de oude stad, met bijna om de hoek de Rijn, met parkjes en wandelroutes en de Dom, pub, restaurants en winkelstraten.

Wij hadden kamer 2 op de 1ste etage aan de voorkant gelegen. Kamer is van alle gemakken voorzien en schoon. Fijne boxspring, föhn, koelkastje, kluis, wifi, koffie/thee, inloopdouche, bodylotion & douchegel en een welkomstchocolaatje, folders over Keulen. Fijn dat de ramen open konden. Ik ben een lichte slaper en zal de volgende keer een kamer aan de achterkant vragen, omdat ik wel de nachtbrakers door de straten hoorde.

In de gezamenlijke gang staat een koelkastje met drankjes van het hotel. Hieruit kan je iets te drinken halen en op kamer noteren wat je hebt meegenomen.

Ontbijt is heerlijk! Allerlei soorten biologische sappen, muesli, cruesli, cornflakes, vers fruit, koffie/thee, vele soorten kazen, beleg, zoet beleg, mini-muffins, gekookte/geklutst of spiegelei, verschillende soorten brood, yoghurt en vast nog meer! Door de rust en weinig mensen kon je ook een fijne plek uitzoeken en op je gemak de dag beginnen.

Kamertip: Lichte slaper? Kamer aan de achterkant vragen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2014, reisde met een partner

12 januari 2014 beoordeeld

Dit hotel is klein (slechts 8 kamers) maar wordt professioneel gerund. Ik heb veel hotels gezien en bezocht in Keulen, maar dit hotel is absoluut een aanrader. Heel netjes, modern en efficient ingericht, maar met veel karakter. Zeer goed bio ontbijt.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
24 augustus 2013 beoordeeld

We logeerden in de junior-suite (kamer 7). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Met slechts 8 kamers is dit een echt charme- hotel. Zicht op de Dom vanuit de kamer. Alle topattracties van Keulen op wandelafstand. Het ontbijt is echt de moeite. Artisanale bereidingen en zelf gebakken brood. Zelfs een attentie voor een jarige onder ons. Dit hotel heeft terecht de nr 1 positie op Tripadvisor gekregen. Alle verwachtingen werden ingelost.

Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
15 augustus 2013 beoordeeld

Wat een heerlijk klein hotel was dit. Slechts 9 kamers, 3 op elke verdieping. Geen lift, maar de koffers worden boven gebracht. Geweldige lokatie midden in Keulen, alle plaatsen die we wilden bezoeken op loopafstand. Opmerkelijk attente en behulpzame bediening, met tips waar naar toe te gaan etc. Keurige, complete kamer, zeer verzorgd ontbijt, met veel zelfgemaakte producten, tot de boter toe! Warm aanbevolen. Voor 2 nachten, inclusief ontbijt en een lunch op de eerste middag betaalden we EU 272.

Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
28 januari 2013 beoordeeld

Bij Stern am Rathaus overnacht je in een modern goed onderhouden hotel, midden in het oude centrum van Keulen. Wij hebben overnacht in de suite, waar je zeker waar voor je geld krijgt. Een mooie ruime kamer, met een mooi uitzicht over de oude stad. Ook het ontbijt met elke dag een thema van een ander land, is zeker de moeite waard.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Keulen bekeken
Altstadt-Nord
Hilton Cologne
nr. 19 van 263 in Keulen
2.207 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Stern am Rathaus geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Stern am Rathaus

Adres: Buergerstr. 6, 50667 Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland (Voorheen Hotel am Rathaus)
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Keulen > Altstadt-Nord
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 263 hotels in Keulen
Prijsklasse: 101 € - 202 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Stern am Rathaus 3*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Agoda en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Stern am Rathaus met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?