Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst gratis parking. Het was letterlijk 'open' deur. Ontdanks de vriestemperaturen buiten. Bij het inchecken moest ik mijn adres opschrijven, terwijl ik al 10 jaar een gold kaart heb van Melia! Een prima kamer gekregen, zelf even 1 lamp vervangen die knipperde, kan gebeuren. De verwarming op de kamer stond op 0, frisjes. Het gratis internet stelt met een snelheid van amper 1mbits/sec niets voor. Wel jammer dat Melia niet begrijpt dat internet verkopen niet meer van deze tijd is. Het hotel is toch een aanrader. Op een kwartiertje sta je ook in dortmund met de trein.

Datum van verblijf: december 2018
Marious S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van TRYP Bochum-Wattenscheid Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Dear condor757,

thank you for choosing out hotel and taking the time for your freedback.
Unfortunately we can not find a reservation based on the information, so i can not tell you why you have to give your adress during the check in.
Regarding the internet we are looking for alternatives, unfortunately this is not so easy, we hope to find a solution soon.
We hope to welcome you back soon, have a good time :)

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

We mochten genieten van een uitstekend verblijf in dit hotel.
Vriendelijke bediening, een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en een aangename van alle gemakken voorziene kamer.
Zeker een aanrader voor een verblijf in Wattenscheid.

Datum van verblijf: november 2018
Marious S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van TRYP Bochum-Wattenscheid Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Dear V5298ZYpeterk,

thank you for your visit and your review.
We´re glad you enjoyed your stay in Bochum.
Have a good time and see you soon!

Beoordeeld op 15 februari 2018

Er valt niets op te merken. Badkamer, kamer enz zijn allemaal ok, TV, Wifi, enz. Ontbijt is prima. Het is wel wat koel, zakelijk. De verlichting is de kamer is hel wit licht. Iets wat je vaker vindt in Duitsland. Niet echt mijn goesting maar ok. De bar onder is ook heel beperk, hier blijf je niet hangen. Maar op 10 minuten ben je in het centrum waar je wel wat gezellig kan vinden. Er is een ruime gratis parking. Wat mij wel tegenvalt is dat er wel een koffiemachine staat in de kamer, maar geen waterkoker. Thee drinkers vinden wel 3 zakjes thee, maar dan moet je via het koffietoestel heet water laten lopen dat natuurlijk naar koffie smaakt, ook al laat je eerst drie kopjes water doorspoelen. Dus ondrinkbare thee.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marious S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van TRYP Bochum-Wattenscheid Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Dear zakelijk,

thank you for choosing our hotel and your positive feedback! It´s great to see, that you enjoyed your stay in our hotel. We hope you had a great time in Bochum?!
Of course, the coffee machine is not the right solution for an experienced tea drinker, sorry for that.
But we hope to welcome you back soon, have a good time!

Beoordeeld op 10 oktober 2017

Goede service. De kamersleutel werkte niet. Personeel ging direct mee om klacht te verhelpen. De kamer is ruim met goede bedden. Het hotel staat buiten de bebouwing, dus lekker rustig. Het ontbijt in buffetvorm is heel erg uitgebreid met veel vers gemaakte producten. Super lekker.

Kamertip: Bovenste kamers hebben een mooi uitzicht.
Datum van verblijf: september 2017
Marious S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van TRYP Bochum-Wattenscheid Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Dear Frans_Kantelberg,

thank you for choosing our hotel and your positive feedback! We´re always happy to help out and get as much information as we can. It´s great to see, that you enjoyed your stay in our hotel. We hope you had a great time in Bochum. We are looking forward to your next stay, have a good time!

Beoordeeld op 9 juli 2017

Dit hotel heeft een mooie inrichting en is erg schoon. Prima geslapen in een fris bed en in de ochtend lekker uitgebreid ontbeten. Het was alleen nogal warm in het hotel door het mooie weer. In het hele hotel is geen airco aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2017
Marious S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van TRYP Bochum-Wattenscheid Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Dear THEBSARIDER,

thank you for choosing our hotel and your positive feedback!
It´s great to see, that you enjoyed your stay in our hotel.
We hope you had a great time in Bochum and the weather was not to warm.
We are looking forward to your next stay, have a good time!