Priceline
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Sober hotel maar propere kamer. De kussens zijn zeer zacht om op te slapen. Het ontbijt is basic maar de broodjes zijn vers en de ontbijtruimte is wat aan de kleine kant. Het hotel ligt op een 100 meter van de bushalte richting Aken-centrum. Spijtig dat je s avonds niets meer kan gaan drinken in de bar.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Kamer geboekt voor 3 personen voor 2 nachten.
Propere, ruime kamer en een persoonlijke badkamer met douche en zelfs douchegel en handzeep. Daarnaast hadden we een eigen terras met tafel en stoelen (jammer genoeg liet het weer Dit niet toe).
Uitgebreid ontbijtbuffet met voor ieder wat wils.
Dit hotel is ook amper 20 minuten stappen van het stadscentrum en heeft een eigen parking.
Dit krijg je allemaal voor een zeer deftige prijs.
Aan te raden voor iedereen!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is redelijk. Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Minpunt:De kussens van het bed zijn echt verschrikkelijk. Veel last van geluidsoverlast. Voor de rest was het hotel schoon en netjes.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016

Het ligt net buiten Aken, een bushalte is vlakbij! De kamer is ruim, badkamer is klein. Echter, de kamers aan de voorkant zijn zeer luid! Als je alle ramen sluit valt het mee. Helaas waren d kamers naar achteren al bezet.
Het ontbijt was verrassend goed. De eigenaar is vriendelijk en helpt waar mogelijk. Snelle wifi.

Kamertip: Vraag om een kamer naar achteren, die zijn rustiger
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Hoewel Patinium er aan de buitenkant niet echt als een hotel uit ziet, wordt je aangenaam verrast als je de hal/receptie van dit hotel betreed.
Uiterst vriendelijke Iraanse gastheer, super schoon, volledig gerenoveerd en op moderne wijze in gericht voorzien van alle gemakken. Ca. 5 minuten van het centrum van Aken. Ruime parkeerplaats achter het hotel en wat natuurlijk ook belangrijk is een prima ontbijt.
Een aanbeveling waard als je naar Aken wil en niet direct in het centrum wil logeren.

Kamertip: ook kamers met twee een persoonsbedden, kies de kamer met terras
Datum van verblijf: mei 2016