Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is redelijk. Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Minpunt:De kussens van het bed zijn echt verschrikkelijk. Veel last van geluidsoverlast. Voor de rest was het hotel schoon en netjes.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016

Het ligt net buiten Aken, een bushalte is vlakbij! De kamer is ruim, badkamer is klein. Echter, de kamers aan de voorkant zijn zeer luid! Als je alle ramen sluit valt het mee. Helaas waren d kamers naar achteren al bezet.
Het ontbijt was verrassend goed. De eigenaar is vriendelijk en helpt waar mogelijk. Snelle wifi.

Kamertip: Vraag om een kamer naar achteren, die zijn rustiger
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Hoewel Patinium er aan de buitenkant niet echt als een hotel uit ziet, wordt je aangenaam verrast als je de hal/receptie van dit hotel betreed.
Uiterst vriendelijke Iraanse gastheer, super schoon, volledig gerenoveerd en op moderne wijze in gericht voorzien van alle gemakken. Ca. 5 minuten van het centrum van Aken. Ruime parkeerplaats achter het hotel en wat natuurlijk ook belangrijk is een prima ontbijt.
Een aanbeveling waard als je naar Aken wil en niet direct in het centrum wil logeren.

Kamertip: ook kamers met twee een persoonsbedden, kies de kamer met terras
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 1 december 2015

Eerste indruk van het hotel was goedkoop. Je belt aan en men komt de deur open doen en begeleid je tot aan de receptie. Daarna wordt je kamer getoont, netjes modern en een nette badkamer. Alles was netjes geluidarm ondanks de drukke baan. Het ontbijt was netjes en verzorgd maar niet overdreven van de vele soorten. Hesp, kaas, confituur, choco, yoghourt, mueslie en cornflakes. Fruitsap, koffie, thee, water en melk. Het is wel niet zo dat je er kunt van genieten in een gezellige ruimte.

Kamertip: Op het eind van de gang zo is het toch rustig en heb je minder last van hotelgasten die het nodig vinden om veel kabaal te maken op de gang.
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

we waren begin deze week in hotel platinium , het personeel was er zeer vriendelijk , kamer zeer netjes, we hadden wel een promo kamer geboekt en dan weet je vooraf dat het de goedkoopste kamer is en dat was aan de straatkant,dus slapen met het raam dicht ,ontbijt was eenvoudig maar lekker , wel een kwartier stappen naar het centrum , we vonden het wel jammer dat er geen bar was , dus enkel kamer en ontbijt mogelijk, maar zeker geen slecht hotel

Kamertip: Denk niet dat het toegankelijk is voor mindervaliden,het is een klein hotel zonder lift ( denk ik)
Datum van verblijf: juli 2015