Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 8 mei 2019

Ongetwijfeld recent vernieuwd. Mijn kamer was klein maar geriefelijk, Een mooie inloopdouche, uitstekende Wifi, maar vooral het ontbijt was bijzonder. Niet het alledaagse, maar een uitgebreid buffet met zelf klaargemaakte salades, je kon eieren en koffie bijbestellen zoveel je wilde,... Op loopafstand van het centrum. Moeder en (vermoedelijk) dochter runnen dit hotel, en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Als ik ooit opnieuw in Aachen logeer zal het zeker hier zijn.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 februari 2019

Een nette kamer voorzien van alle gemakken en 's morgens een ontbijt waarbij je niet weet wat je moet kiezen. Een ook twee eigenaren die super vriendelijk zijn en geen wens teveel is. Als iemand naar Aken wil gaan is dit zeker een aanrader. Niet groot wel heel welkom.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op ca. 15 min vanaf het centrum. Kamer keurig in orde. Super aardige eigenaar en een superieur ontbijt. Makkelijk parkeren voor de deur. Wel tegen betaling. Zaterdag overigens tot 14.00 uur. Daarna vrij en de zondag ook.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 april 2017

Heerlijk klein familie hotel. Wat zo fijn is, de details. Daar gaat het vaak om. De kamer die wij hadden was groot genoeg voor ons doel en alles deed het. Zo gezegd het detail, zoals handig licht, overal stopkontakten voor de opladers handig. WIFI prima Bedden uitstekend ! ( ook voor ons met de zwakkere ruggen) Prima sanitair, ook hier de details die het doen. Het verkeer in de straat is soms gehorig, maar dat merk je nauwelijks. .Dan het ontbijt ! Alsof je in een andere wereld komt, ook weer die details, die je verassen. De gezelligheid, de omgeving, de allerhartelijkste bediening. Kortom een absolute aanrader. Slechts 10 minuten wandelen naar het centrum. Auto op eigen P. Vlakbij een schitterend stadspark.

Kamertip: Als je echt last hebt van stadsgeluiden, zou je dat kunnen aangeven.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

Een leuk familiehotel. Goed bed en ruime kamer. Nette badkamer. Vriendelijk personeel.. Heerlijk ontbijt. Op loopafstand van centrum.. Goede restaurantjes en kroegjes. Aken leuk voor een paar dagen.. Parkeerplaats vantevoren boeken. Er zijn 2 plaatsen in de straat bij het hotel.

Datum van verblijf: december 2016