Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 89
PricelineUS$ 88
Hotels.comUS$ 89
TravelocityUS$ 89
eDreamsUS$ 83
HurbUS$ 103
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Keurig en prima gesitueerd hotel in buitenwijk van Aken. Receptie zeer vriendelijk en grote kamers met alle comfort.
Ontbijt buffet is prima te noemen, kortom een aanrader voor een kortverblijf. Het hotel is ook een gezinsvriendelijke verblijfplaats.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 april 2018

Warm onthaal - ook Nederlands talig - parking nabij hotel mogelijk of in parkeergarage tegen betaling
Heel ruime kamer - koffie of thee hoek was handig geweest
De badkamer kan wel een renovatie gebruiker - zelfs wat schimmel in de douche hoek.
We zagen wel op de website dat er reeds kamers zijn met gerenoveerde badkamer —> hiermee misschien rekening houden bij renovatie

Kamertip: Neem gerenoveerde badkamer
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Grote kamer waarin ern opgemaakt bankbed staat : wat vreemd als je met 2 personen bent ; geen gewoon bed is de eerste reactie ? In een evenerns zeer gedateerde kamer staan 2 ern persoons beddrn tegen elkaar aangeschoven . De bedden schuiven bij gerongr beeeging al uit elkaar. Keukenblok aanwezig. Volledig leeg alsof we een goedkope huurwoning betrekken . Let wel , dit hadden er niet gereserveerd. Stoelen zijn vies en zien er vettig uit op de leuningen. Dus met handdoeken
afgedekt. Pluspunt : er zijn 19 stopkontakten. Badkamer is zeer eenvoudig , sfeerloos en goed zichtbaar is dat deze meerdere malen is gerenoveerd. Oostblok appartement voor verhuur. Foto's op website zijn niet reoresentatief voor kamer 261.
Schoonmaak is slecht en onverschillig . Twee glazen zijn niet verschoond, bedden zijn niet opgemaakt. Handdoeken wel vervangen.
Een plek om nooit meer heen te gaan.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 december 2017

Het Art Hotel Aachen Superior is al een tijd in Aken gesitueerd, op slechts drie kilometer uit het drukke centrum van de stad. Derhalve rustig gelegen is een buitenwijk. Parkeren meestal geen probleem in de straat voor het hotel, anders is de parkeergarage aan te bevelen.Goede kamers, goed uitgerust sanitair, mooie sauna's en binnenzwembadje.
Diner en ontbijt goed verzorgd, goede vriendelijke bediening door vooral jong personeel.
De keus in Aken aan hotels en restaurants is groot, maar dit hotel is zeker een overweging waard!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 december 2017

Aangenaam verrast door de zeer ruime kamer met gerenoveerde badkamer (niet zoals op de meeste foto's - badkamer in onze kamer was veel mooier). Op 3 km van het centrum van Aken en in een heel rustige buurt. Je kan parkeren in de parkeergarage (8 eur) ofwel gratis op straat er is voldoende plaats. Ook leuk voor kinderen dat er een klein binnenzwembad is. Personeel vriendelijk en zeer lekker ontbijt - minder prijzig dan op veel websites vermeld, je betaalt 14 eur per een volwassene en 7 eur per kind. Zeker een aanrader voor een uitstapje naar de kerstmarkt!

Datum van verblijf: december 2017