Prima kamers maar er wordt duidelijk bespaart op verwarming. Wij waren daar op 08 Dec 2019 en het regende de ganse dag maar ondanks alles waren de radiatoren, alsook ganse kamer 456 KOUD om 15.00 uur toen we de kamer betraden. Dit had men moeten voorzien aangezien voor ons de kamer ook bezet was.
Ik had online ingecheckt maar ondanks dat we aangekondigd hadden dat we tussen 12.00 en 13.00 uur zouden toekomen en de belofte dat onze kamer dan zou klaar zijn, was de kamer NIET klaar.
Het personeel is zeer vriendelijk, behalve ene Chiati of zo (met een neuspiercing) die toen ik haar vroeg om 15.00 uur of de bar open was, zei: "binnen aan half uur - innerhalb einer halben Stunde ! ". Toen we om 15.50 uur aan de bar kwamen was die nog gesloten en toen één van ons daar een drankenkaart ging nemen werd hij door haar berispt met een "hela, wass machst du da ", ook zeggende dat de bar pas om 16.00 uur open ging. Toen ik haar dan vroeg waarom ze dan bijna een uur geleden zei dat de bar binnen een half uurtje ging openen, schoten haar ogen bijna vuur. Persoonlijk vind ik dat als je de klanten iets zegt, het juist moet zijn. Dit was zeker ook niet de allervriendelijkste persoon die daar werkt en zij is (met dergelijke attitude) niet waard om aan de balie van een IBIS Styles te staan, misschien is ze net voldoende voor een Première Class of maximum een IBIS Budget !
Dit kost deze IBIS dan ook 2 sterren in mijn beoordeling want zo wil je , als klant, niet behandeld of aangesproken worden door een hotelbediende !"
Het ontbijt is rijkelijk en voor elk wat wils. Het wordt ook regelmatig aangevuld en de tafels worden ogenblikkelijk afgeruimd. Niets dan lof voor dit personeel !
Qua faciliteiten en ontbijt, gelijkwaardig aan de IBIS Marschiertor (die we normaal altijd nemen).