74 US$
Hotels.com70 US$
Priceline74 US$
Destinia.com78 US$
Beoordeeld op 23 december 2019

Opnieuw bleek ons bezoek aan de kerstmarkt in Aken een zeer goede keuze. In het op wandelafstand van de meeste attracties gelegen Hotel Mercure Aachen am Dom boekten wij een Superior kamer en dat was een schot in de roos. Kamer 426 was zeer ruim en omvatte een groot uitstekend liggend super bed, een ruime badkamer met douche, LED-TV, bureau, diverse kasten met ingebouwde kluis en, zoals gevraagd, ruim balkon aan de straatkant met uitzicht op het stadscentrum. Van op de 4de verdieping was de gehorigheid aan de straatkant, veroorzaakt door nachtwandelaars en ambulances, niet echt storend. Ook de tempertuurregeling werkte perfect en maakte geen lawaai.
Met een grote parkeergarage in de nabije omgeving, een lange winkel/wandelstraat op minder dan 100 meter, het marktplein om de hoek bezet met kerststalletjes, de honderden kerstproducten aangeboden in de talrijke winkels en standjes tot aan en rond de Dom ligt deze Mercure in het echte hart van Aken.
In het hotel zelf was het personeel “super”. Zeer vriendelijke ontvangst door gemotiveerde en spontaan glimlachende medewerkers/sters gaven ons onmiddellijk een thuisgevoel. Het uitgebreide ontbijt was supervers en lekker en ook hier was de bediening uitstekend.
Het enige detailminpuntje was voor ons het ontbreken van een Nespresso-apparaat zoals we dat in de meeste vestigingen van de Accor-groep wel terugvinden. De aanwezige waterkoker kan dit niet echt compenseren, vandaar een score van 8.50/10. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Superior kamers bieden heel wat voordelen. Hogere verdiepingen geven minder straatlawaai
Datum van verblijf: december 2019
Mercure_Aachen_Dom, Front Office Agent van Mercure Hotel Aachen am Dom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Dear Gentil,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Aachen am Dom.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.

Your Mercure Team

Beoordeeld op 18 december 2019

Ik was samen te genieten van Aken.
Dit hotel hadden wij gekozen omdat hij in het centrum ligt nou en dat is ook echt zo top!!
Wij hebben genoten van het ontbijt was prima!
En de ligging van top voor ons bezoek.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure_Aachen_Dom, Front Office Agent van Mercure Hotel Aachen am Dom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2019

Dear Rob B,

Your Mercure Team

Beoordeeld op 13 december 2019

Fijn hotel met een goede sevice en toplocatie. Mooi verzorgde kamers en een zeer lekker ontbijt. Een echte aanrader met een parking op amper 100meter die ook nog eens betaalbaar en in het centrum gelegen is.

Beoordeeld op 13 december 2019

Uitstekend hotel, ideaal gelegen dicht tegen de Dom van Aachen en de kerstmarkt.
Mooie, propere kamer, zeer goed onderhouden. Kraaknette badkamer.
Zeer gevarieerd en lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Is meer dan drie sterren waard.

Beoordeeld op 6 november 2019

Goede locatie voor een bezoek aan Aken. Prima hotel. Parkeren in eigen parkeergarage, wel aan de andere kant van de weg gelegen. We hadden een uitstekende kamer met balkon en uitzicht. Badkamer schoon en ruim.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure_Aachen_Dom, Front Office van Mercure Hotel Aachen am Dom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Dear Yvonne,