Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Kris
Mechelen, België
weinig geld maar ook weinig hotel
Beoordeling van Art Hotel Aachen
2,0 van 5 bollen28 apr 2019 beoordeeld
Een hotel is voor mij een ruimte die je kan verduisteren zodat het donker is met een bed met een laken of in dit geval donsdeken dat lang genoeg is voor het bed waar het op ligt. De andere zaken zijn mooi meegenomen. In dit geval was zowel de verduistering onbestaande (enkel siergordijn) als het donsdeken niet groot genoeg, wat het bed gelukkig wel was. Aangezien ik aankwam na 22u ga je er van uit dat het donker is buiten maar lag aan een verlichte zijde. Met een donsdeken dat de voeten niet bedekte was het dus niet echt aangenaam te noemen. Ik zocht naar een deken voor dit probleem eventueel op te lossen. Misschien dat dit ook bij de receptie te doen was. De kamer en badkamer waren wel voldoende ruim op zich.
Even verpozen in de onbestaande sauna (was in herstelling of onderhoud of iets dergelijks) of in het zwembad was niet echt aan te raden tenzij je een ijsbeer bent aangezien het water vrij koud was.
Een douche nemen met een badhanddoek van het hotel? Misschien als je er naar vraagt bij de receptie want die handdoek was niet aanwezig op de kamer. Ik had gelukkig een eigen exemplaar bij vanwege een vorige activiteit die dag.
Ik stel me ook de vraag, vanwege de ligging van het hotel, waarom de informatie op de kamer enkel in het Duits was. Gelukkig leunt die taal een beetje aan bij het Nederlands waardoor je het toch kan verstaan.
Misschien toch eindigen met een positieve noot over dit hotel: Het ontbijt was lekker en wat mij betreft voldoende ruim. Dit was zowel naar Belgische als naar Duitse normen denk ik zeer goed te noemen.
Datum van verblijf: april 2019
0.1 km van Art Hotel Aachen
Zwembad
Meer hotels in Aken bekijken
Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Een fijn hotel, met ruime kamer en douche! Heerlijk geslapen. Rustige omgeving. Prima voor op doorreis en een avondje Aken. Je kunt er ook een hapje eten en eventueel je met wellness laten verwennen. Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019

Verzorgd hotel met mooie kamers. De badkamer is héél mooi verzorgd maar wel wat aan de kleine kant maar voor een kort verblijf stoort dit zeker niet. Medewerkers zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Het goed bereikbare hotel ligt op 2,5 km van het centrum. Parkeren geen probleem. De busverbinding naar het centrum prima. Te voet ga je door een parkachtig gebied. Een Umwelt sticker, verplicht in het centrum, heb je dus niet nodig. Ontvangst in hotel goed. Kamer volledig ingericht en goed onderhouden. Ruime douche ruimte, geen bad (k. 211). Goed bed, wellicht wat zacht matras. Meerdere kussens beschikbaar. Uitstekende WiFi. Niet overmatig gehorig. Ontbijtbuffet met alle denkbare extra's. Vriendelijk personeel. Wij komen terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 juni 2017

+ wij waren met 10 personen met race fietsen toegekomen. deze hebben we netjes in de kelder garage kunnen opbergen. het zwembad en de sauna's waren zeer proper en verzorgt. personeel was zeer behulpzaam. ontbijt was degelijk. prijs kwaliteit zeer sterk!

- geen negatief punt gevonden! prijs kwaliteit zeer sterk! (prijs in gedachten houden als je beoordeling leest of schrijft)

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 september 2016

Wij waren er als stel. Ontvangst ronduit onvriendelijk. We waren er om 13.00 al en werden zonder pardon weggestuurd. Of we een goede reis hadden gehad werd niet gevraagd, tevens werd niet gevraagd of we ons koffertje al weg wilden zetten. Het zwembad bleek gesloten en voor de sauna moest je betalen. Achteraf bleek dat we gebruik konden maken van een ander zwembad, echter dit was ons niet verteld. Op de website van booking stond niet duidelijk vermeld dat je voor de sauna moest betalen. Over de wellness kunnen we dus niks zeggen. Onze Kamer was in de kelder, uitzicht zodoende belabberd. Kamer was voldoende schoon, muv een spinnenweb in de hoek. Kamers op de site zien er veel beter uit. Oké, we hadden de goedkoopste kamer, maar we verwachtten wel een betere kamer dan we kregen. Gezien de overige recensies zal er dus zeker verschil zitten in de kamers. Kussen was slecht, bed wat zacht, maar daar heeft ieder zijn eigen voorkeur in. Ontbijt was zeer goed. Verse broodjes, meer dan voldoende keuze. WiFi deed het niet bij ons. Ligging is uit het centrum, busverbinding is goed, maar voor 2x retour betaal je dan wel 20e. Parkeren is gratis. Met name vanwege de ontvangst gaan wij niet meer terug.

Kamertip: Kies niet voor de goedkoopste kamers, deze liggen in de kelder.
Datum van verblijf: september 2016