Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Het goed bereikbare hotel ligt op 2,5 km van het centrum. Parkeren geen probleem. De busverbinding naar het centrum prima. Te voet ga je door een parkachtig gebied. Een Umwelt sticker, verplicht in het centrum, heb je dus niet nodig. Ontvangst in hotel goed. Kamer volledig ingericht en goed onderhouden. Ruime douche ruimte, geen bad (k. 211). Goed bed, wellicht wat zacht matras. Meerdere kussens beschikbaar. Uitstekende WiFi. Niet overmatig gehorig. Ontbijtbuffet met alle denkbare extra's. Vriendelijk personeel. Wij komen terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 juni 2017

+ wij waren met 10 personen met race fietsen toegekomen. deze hebben we netjes in de kelder garage kunnen opbergen. het zwembad en de sauna's waren zeer proper en verzorgt. personeel was zeer behulpzaam. ontbijt was degelijk. prijs kwaliteit zeer sterk!

- geen negatief punt gevonden! prijs kwaliteit zeer sterk! (prijs in gedachten houden als je beoordeling leest of schrijft)

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 september 2016

Wij waren er als stel. Ontvangst ronduit onvriendelijk. We waren er om 13.00 al en werden zonder pardon weggestuurd. Of we een goede reis hadden gehad werd niet gevraagd, tevens werd niet gevraagd of we ons koffertje al weg wilden zetten. Het zwembad bleek gesloten en voor de sauna moest je betalen. Achteraf bleek dat we gebruik konden maken van een ander zwembad, echter dit was ons niet verteld. Op de website van booking stond niet duidelijk vermeld dat je voor de sauna moest betalen. Over de wellness kunnen we dus niks zeggen. Onze Kamer was in de kelder, uitzicht zodoende belabberd. Kamer was voldoende schoon, muv een spinnenweb in de hoek. Kamers op de site zien er veel beter uit. Oké, we hadden de goedkoopste kamer, maar we verwachtten wel een betere kamer dan we kregen. Gezien de overige recensies zal er dus zeker verschil zitten in de kamers. Kussen was slecht, bed wat zacht, maar daar heeft ieder zijn eigen voorkeur in. Ontbijt was zeer goed. Verse broodjes, meer dan voldoende keuze. WiFi deed het niet bij ons. Ligging is uit het centrum, busverbinding is goed, maar voor 2x retour betaal je dan wel 20e. Parkeren is gratis. Met name vanwege de ontvangst gaan wij niet meer terug.

Kamertip: Kies niet voor de goedkoopste kamers, deze liggen in de kelder.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 april 2016 via mobiele applicatie

Alle waar is naar zijn geld. Het hotel heeft weinig faciliteiten (alleen ontbijt) maar de kamers zijn schoon en het is er goed te overnachten. WiFi is langzaam maar wel stabiel. Het restaurant heeft een erg beperkte kaart. Je wordt eigenlijk gelijk doorverwezen Naar het restaurant in het ART Superior Hotel een stukje verderop.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Mooie kamer, proper, goed gelegen, mooie badkamer.
We hadden ook een mooi terras aan de kamer. Kregen gratis upgrade van kamer. Hadden fietsen meegenomen om zo naar het centrum te gaan, was nog geen 10 minuten fietsen.
Gratis parking! Super

Datum van verblijf: november 2015