Opslaan

vanaf 115,15 US$
vanaf 270,59 US$
vanaf 148,23 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020

De dom is hoog, maar vooral het achthoekige gedeelte met de middeleeuwse - door Barbarossa geschonken - kroonluchter maakte indruk op ons. Ga voor de rondleiding met gids: zo weet je niet alleen beter wat je ziet, maar je krijgt ook meer te zien: o.a. 'de troon' waarop Karel zelf nooit zat.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

mooi kathedraal, centraal in aken gelegen, zeer de moeite waard om te bezoeken en te gaan bekijken, neem er wat tijd voor!!!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi, oud, bezoeken waard. Een van m'n favoriete kerken door het mooie mozaïek. Jaren geleden als excursie geweest met school. Nog net zo mooi als in m'n herinnering. Met tour denk ik wel leuker dan zonder, maakt bezoek interessanter. Ga zeker naar binnen om te kijken!

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

De kathedraal van Aachen vond ik best bijzonder gezien er veel mozaïek is gebruikt voor de plafonds. Al met al een mooie kerk met een paar aparte gebedsruimtes waardoor het nog best groot is.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Deze plaats is verbonden met Keizer Karel ... Het is een mooi gebouw in het hart van de stad. Het is zoals zoveel kerken, binnenin wat donder, maar voldoende klaar om het goed te zien.

Datum van activiteit: december 2019