eDreams
Lol.travel
Beoordeeld op 6 december 2017

een keurig hotel aan de rand van het centrum van de stad. Het hotel was keurig schoon en het personeel zeer vriendelijk. Op de hoge temperatuur binnen na is er verder niets op aan te merken. Echter, de prijs is wel erg hoog en kon niet vinden waarom een hoge prijs voor een 3 sterren hotel, de prijzen komen overheen met 4 sterren.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 december 2017

we hebben in dit hotel overnacht i.v.m de kerstmarkt, de kamer was netjes en schoon wel gehorig,en zeer warm in het hele hotel mag best een paar graden minden of dat je het zelf kan instellen. Wij sliepen aan de voorzijde van het hotel aan de straatzijde ,dit hoor je goed net als je buren of de personen onder je in de kamers. Hotel ligt op loopafstand van de kerstmarkt en het centrum, dat is ideaal met aankopen, kan je ze ook makkelijk even wegbrengen. Parkeren dien je vooraf te reserveren , bij aankomst meld je dan bij de receptie en ze vertellen je dan waar je kan parkeren wij hebben erg lopen zoeken , als je een zeer brede auto heb is het wel erg smalletjes om bij de parkeerplaats te komen. Ontbijt word aan tafel geserveerd op zaterdag was het rustig op zondag was het erg druk...en merkte je de stress bij het personeel. Al met al een goed hotel, goede ligging maar persoonlijk prijs kwaliteit verhouding iets uit zijn verband........

Kamertip: als je een lichte slaper bent probeer een kamer aan de achterzijde te krijgen
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel Benelux is een uitstekend hotel als je het nachtleven van Aken wilt opzoeken. Alle barretjes zijn op loopafstand en de hele nacht door is de receptie bezet.
Bedden zijn prima, kamer niet lawaaiig en schoon.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 december 2016

Super hotel. Goed ontvangen aan de receptie, de kamer was ruim en heel netjes. Parkeerplaats voor de auto. Het ontbijt was dik in orde, kiezen op de kaart waar je zin in hebt en werd aan tafel gebracht, heel verzorgd en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen, vlak bij centrum. Dus ideaal voor verkennen van de stad en kerstmarkt.
Kamer was correct en verzorgd. Ontbijt zeer lekker, aan tafel geserveerd. Vriendelijk personeel.
Hoofdkussens zijn niet erg comfortabel en aan vervanging toe.

Datum van verblijf: november 2016