“Een nieuw pareltje in Aachen 🍱!”
Beoordeling van Taumi Aachen - Asia Fusion

Taumi Aachen - Asia Fusion
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Speciaalzaak voor eten in Aken
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak werd op de dag van bezoek geopend dus het was een totaal nieuw restaurant. Het personeel ontving ons zeer vriendelijk waarna we een gezellige plaats kregen. De zaak is heel mooi, gezellig en modern ingericht.
We kregen al snel de kaart en daar vond ik een geweldig iets in terug. De meeste gerechten waren voorzien van duidelijke foto’s zodat je wist wat je zou krijgen. Ik had gekozen voor sushi en een home-made lemonade (zie foto’s). Het was echt een schot in de roos. Alles heerlijk vers en goed gekruid. Het personeel is regelmatig komen kijken of alles ok was. We hadden tijdens de maaltijd wat extra frietjes gevraagd en die kwamen ook al heel snel op tafel.
Een toiletbezoek mocht niet ontbreken. De gezellige inrichting werd ook doorgetrokken naar het uiterst schone toilet. Mensen met een handicap kunnen in deze zaak naar een volledig aangepast toilet met een elektrische schuifdeur, dat heb ik nog niet vaak gezien in een restaurant. Hiervoor een dikke pluim voor het restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Taumi Aachen - Asia Fusion bekeken, bekeken ook

Aken, Noord-Rijnland-Westfalen

In Taumi Aachen - Asia Fusion geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.