Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis
US$ 108
Hotels.com
Lol.travel
Vio.com
Algotels
StayForLong
Expedia.com
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (784)
Beoordelingen filteren
784 resultaten
Waardering van reizigers
176
418
157
27
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
176
418
157
27
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 784 beoordelingen
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Gastvrij hotel op loopafstand van het centrum. Houden goed rekening met de coronamaatregelen, zonder dat dit heel erg dogmatisch wordt. Prima ontbijt- en barvoorziening. Schone kamer. Parkeerplaats bij hotel voor € 8,= per dag, hoewel deze bij volledige bezetting van het hotel waarschijnlijk niet groot genoeg is, maar dan is openbare parkeergelegenheid dicht bij.

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Teus766
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Reinier Franssen, General Manager van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Beste Teus766,

wij danken u hartelijk voor uw feedback. Het is altijd prettig om positieve commentaren te ontvangen.

Wij hopen u ook bij u volgende verblijf in Aken weer bij ons te mogen ontvangen.


Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2020

Voor twee nachten in een tweepersoonskamer gezeten.
Nette en schone kamer.
Fijn dat het hotel tegen het centrum aanligt, in 10 minuten zit je in hartje Aken.
Parkeren was voor ons ook geen probleem, het hotel heeft een binnenplaats met parkeergelegenheid voor €8 per dag.
Alleen vraag ik mij af of er voldoende parkeergelegenheid is wanneer het hotel volledig bezet is.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Daniël K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Reinier Franssen, General Manager van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Beste DKSdm,

wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen dicht bij het station en een 10 tel min. Wandelen van de Dom. De kamer was modern en zeer proper. Alles was aanwezigheid. P&R Waldfriedhof bereik je gemakkelijk vanaf de bushalte op 2 min. Ontbijt was goed. Personeel en onthaal goed.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ria F
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Ria F,

wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.


Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2020

De ontvangst heel koel: de dame van de receptie vertoonde geen spoor van vriendelijkheid en geen enkele glimlach. Zij had blijkbaar steeds de middag/avond-dienst want de dagen erna was dit bij haar steeds zo. De andere collega’s waren gelukkig wel redelijk vriendelijk.
Ik verbleef van 27 december tot en met 29 december.
(Een aantal weken geleden (24 oktober tot en met 27 oktober) stond er dezelfde onvriendelijke receptioniste tijdens de middag/avond- dienst en had ik precies dezelfde ervaring.)
Dit keer was bovendien de service van het hotel heel slecht. Ik had een kamer met een groot, tweepersoonsbed geboekt. Ik kreeg echter een kamer met een éénpersoonsbed waar de tv náást het bed hing in plaats van bij het voeteneind. Ik vond de kamer ook sfeerloos. Niet de gebruikelijke wandversiering bij de tv en door het kleine bed ademde het de sfeer van een gevangeniscel. Toen ik bij de onvriendelijke receptioniste reclameerde kreeg ik te horen dat het hotel volgeboekt was en dit de enige, overgebleven kamer was.
Toen ik later die avond met mijn telefoon checkte of er nog een grote kamer vrij was bleek dat wel het geval te zijn. De onvriendelijke dame verklaarde dit doordat kamers die tot 19:00 uur gereserveerd waren mogelijk vrijgekomen waren omdat de gasten niet gekomen waren. Ik moest zelf voorstellen of ik dan alsnog naar een kamer met een groter bed kon – ik vind dat zij dat zelf had moeten zeggen bij het inchecken als service naar mij toe. Ook dit ging weer zonder enige vriendelijkheid.
Daarnaast was de parkeerplaats van het hotel vol. Zij snauwde me toe dat ik buiten vóór het hotel betaald kon parkeren door middel van een parkeerautomaat waar ik elk uur opnieuw geld moest inwerpen. De app die op de automaat aangegeven stond (zoals bij ons Parkmobile) werkte niet omdat ik in Aken een buitenlander ben. Hoe kan ik de stad Aken bezoeken of in mijn hotel relaxen als ik elk uur geld in de automaat moet gooien?? Een alternatief zou volgens haar zijn om helemaal naar het treinstation te gaan en daar te parkeren.
Ik vind dit een zeer slechte service van het genoemde hotel. Ik zou verwachten dat er voor hotelgasten een parkeerkaart ter beschikking gesteld wordt zodat je die bij je voorruit kunt leggen en gewoon vóór het hotel met een gerust hart je auto kunt laten staan.
Al met al ben ik zeer teleurgesteld in de slechte service en de zeer onvriendelijke receptioniste. Ik ben bovendien lid van Accor geworden maar ik heb dit niet teruggezien in de geboden service.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank jwbulder
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 januari 2020

Schoon, alleen de kamers aan de voorzijde zijn onrustig door veel verkeer.
Restaurant is heel ongezellig en erg weinig keus.
Ontbijt daarentegen was goed.
Medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank jpsvdam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste jpsvdam,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Ibis, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.

Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken