Prima hotel, zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Ze gaan goed om met de coronamaatregelen, zonder in dogma's te vervallen en hun dienstverlening te beperken, wat je bij andere hotels nog wel eens tegen komtMeer
US$ 173

Aanbieding bekijken
Prima hotel, zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Ze gaan goed om met de coronamaatregelen, zonder in dogma's te vervallen en hun dienstverlening te beperken, wat je bij andere hotels nog wel eens tegen komtMeer
Minder weergevenBeste Teus766,
wij danken u hartelijk voor uw positive feedback, ook betreffend de coronamaatregelen.
Het is altijd prettig om positive reacties te mogen ontvangen.
Wij hopen, u zo snel mogelijk weer bij ons te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor
Gastvrij hotel op loopafstand van het centrum. Houden goed rekening met de coronamaatregelen, zonder dat dit heel erg dogmatisch wordt. Prima ontbijt- en barvoorziening. Schone kamer. Parkeerplaats bij hotel voor € 8,= per dag, hoewel deze bij volledige bezetting van het hotel waarschijnlijk niet groot genoeg is, maar dan is openbare parkeergelegenheid dicht bij.
Beste Teus766,
wij danken u hartelijk voor uw feedback. Het is altijd prettig om positieve commentaren te ontvangen.
Wij hopen u ook bij u volgende verblijf in Aken weer bij ons te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor
Voor twee nachten in een tweepersoonskamer gezeten.
Nette en schone kamer.
Fijn dat het hotel tegen het centrum aanligt, in 10 minuten zit je in hartje Aken.
Parkeren was voor ons ook geen probleem, het hotel heeft een binnenplaats met parkeergelegenheid voor €8 per dag.
Alleen vraag ik mij af of er voldoende parkeergelegenheid is wanneer het hotel volledig bezet is.
Beste DKSdm,
wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor
Het hotel is gelegen dicht bij het station en een 10 tel min. Wandelen van de Dom. De kamer was modern en zeer proper. Alles was aanwezigheid. P&R Waldfriedhof bereik je gemakkelijk vanaf de bushalte op 2 min. Ontbijt was goed. Personeel en onthaal goed.
Beste Ria F,
wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor
De ontvangst heel koel: de dame van de receptie vertoonde geen spoor van vriendelijkheid en geen enkele glimlach. Zij had blijkbaar steeds de middag/avond-dienst want de dagen erna was dit bij haar steeds zo. De andere collega’s waren gelukkig wel redelijk vriendelijk.
Ik verbleef van 27 december tot en met 29 december.
(Een aantal weken geleden (24 oktober tot en met 27 oktober) stond er dezelfde onvriendelijke receptioniste tijdens de middag/avond- dienst en had ik precies dezelfde ervaring.)
Dit keer was bovendien de service van het hotel heel slecht. Ik had een kamer met een groot, tweepersoonsbed geboekt. Ik kreeg echter een kamer met een éénpersoonsbed waar de tv náást het bed hing in plaats van bij het voeteneind. Ik vond de kamer ook sfeerloos. Niet de gebruikelijke wandversiering bij de tv en door het kleine bed ademde het de sfeer van een gevangeniscel. Toen ik bij de onvriendelijke receptioniste reclameerde kreeg ik te horen dat het hotel volgeboekt was en dit de enige, overgebleven kamer was.
Toen ik later die avond met mijn telefoon checkte of er nog een grote kamer vrij was bleek dat wel het geval te zijn. De onvriendelijke dame verklaarde dit doordat kamers die tot 19:00 uur gereserveerd waren mogelijk vrijgekomen waren omdat de gasten niet gekomen waren. Ik moest zelf voorstellen of ik dan alsnog naar een kamer met een groter bed kon – ik vind dat zij dat zelf had moeten zeggen bij het inchecken als service naar mij toe. Ook dit ging weer zonder enige vriendelijkheid.
Daarnaast was de parkeerplaats van het hotel vol. Zij snauwde me toe dat ik buiten vóór het hotel betaald kon parkeren door middel van een parkeerautomaat waar ik elk uur opnieuw geld moest inwerpen. De app die op de automaat aangegeven stond (zoals bij ons Parkmobile) werkte niet omdat ik in Aken een buitenlander ben. Hoe kan ik de stad Aken bezoeken of in mijn hotel relaxen als ik elk uur geld in de automaat moet gooien?? Een alternatief zou volgens haar zijn om helemaal naar het treinstation te gaan en daar te parkeren.
Ik vind dit een zeer slechte service van het genoemde hotel. Ik zou verwachten dat er voor hotelgasten een parkeerkaart ter beschikking gesteld wordt zodat je die bij je voorruit kunt leggen en gewoon vóór het hotel met een gerust hart je auto kunt laten staan.
Al met al ben ik zeer teleurgesteld in de slechte service en de zeer onvriendelijke receptioniste. Ik ben bovendien lid van Accor geworden maar ik heb dit niet teruggezien in de geboden service.
Schoon, alleen de kamers aan de voorzijde zijn onrustig door veel verkeer.
Restaurant is heel ongezellig en erg weinig keus.
Ontbijt daarentegen was goed.
Medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Beste jpsvdam,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.
Bij Ibis, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.
Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.
Met vriendelijke groeten,
Uw team
ibis Aachen Marschiertor