Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 6 maart 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel middenin het centrum van Aken. Met de auto goed bereikbaar. Er is een smalle parkeergarage aanwezig onder het hotel voor €18 per dag. Oude foto's van het hotel zijn niet meer relevant, de kamers zijn gerenoveerd. Matras van het bed is iets aan de zachte kant. Goede harde douchestraal. Ontbijt is bij te boeken en zeker het geld waard! Veel keuze van soorten broodjes, yoghurt, vers beleg (vegan/vlees/kaas/vis) en vers fruit.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 5 januari 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel op een perfecte locatie. Algemene ruimten van het hotel zijn wat verouderd, maar de kamers prima. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Er is mogelijkheid tot parkeren onder het hotel mits er plaats is. Leuke extra tip: het zit recht naast een grote boekenwinkel. Leuk om even doorheen te lopen.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 9 december 2022

Het allergrootste pluspunt is de locatie: heel centraal gelegen dicht bij de meeste bezienswaardigheden en winkelstraten en groot deel van de versnipperde kerstmarkten op loopafstand.
Vriendelijke ontvangst, auto in de schone droge garage geparkeerd. Nadelen: zeer smalle plekken en deze garage heeft maar 1 in/uitgang: alleen via buitenom.
De kamers met airco en verwarming zijn ruim genoeg, met heerlijk stevige bedden. De hoofdkussens zijn echt veel te slap en plat. De TV kent alleen een paar Deutsche zenders; dat is wel heel mager voor een hotel zo dicht bij België en Nederland. De WiFi is traag en moet iedere keer opnieuw ingesteld worden.
De badkamer was klein en schoon, wel wat gedateerd. En ik miste haakjes om kleding of gebruikte handdoek aan op te hangen! Mijn kleding en toilettas moest allemaal op de neergeklapte toiletcover gezet worden, want anders op de grond, zo weinig ruimte.
Ontbijt was uitgebreid genoeg, de prima en sterke koffie kreeg je in een isoleerkan met schaaltje suiker en melk erbij. Geen automaat voor bijv cappucino.
Onze tweede nacht deden we geen oog dicht: Rond 1 uur s nachts begon de verwarming luidruchtig te borrelen en werden we er wakker van. Na een uur was ie nog steeds aan het borrelen. Toen we de receptie wilden bellen, bleek de telefoon op het bureau het niet te doen. Dus om half drie s nachts aankleden en naar beneden. Daar bleek het een bekend probleem te zijn, maar blijkbaar gebeurde het op willekeurige tijden in willekeurige kamers. Na wat discussie kregen we de mogelijkheid om de rest vd nacht in een andere kamer te slapen (het maakte gewoon echt teveel lawaai). De volgende ochtend waren we gewoon brak. Bij het uitchecken werd er nogmaals excuus aangeboden.
Uiteraard ga ik er vanuit dat dit een incident is en Grana Aquis is echt geen slecht hotel. Maar ik weet niet zeker of ik bij een volgend bezoek aan Aken nog een keer hier zal boeken.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 13 september 2022 via mobiele applicatie

Hotel is behoorlijk. Grote kamer, badkamer oké, alleen de douche een beetje 'krakkemikkig'. Ontbijt erg druk, maar voldoende. Roereieren ondermaats.
Garage geeft door rode licht en melding 'besetz' de indruk vol te zijn. Niet dus. Bellen en ze doen de deur open ...

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 november 2020

Bij aankomst kan je indien met de wagen net achter het hotel ondergronds parkeren, je dient je wel even aan te melden aan de receptie want het is met een poort. Nette kamers met een grote smart Tv en goede douche. Kussens zijn ons veel te zacht maar in Duitsland zijn ze bijna overal zo. Ontbijt aan tafel vanwege corona. Ze komen vragen wat je wil en komen het brengen. Gelukkig had de receptionist ons ingelicht voor een negatieve coronatest te laten maken anders kwamen we het hotel niet in. Volgens onze dokter 2 dagen ervoor was dit niet nodig. Maar we werden het nog 3 keer gevraagd op onze rondreis.

Datum van verblijf: oktober 2020