Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 187
StayForLong
ZenHotels.com
US$ 168
PricelineUS$ 197
Trip.comUS$ 188
eDreamsUS$ 187
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (425)
Beoordelingen filteren
425 resultaten
Waardering van reizigers
86
189
110
24
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
86
189
110
24
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 425 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel op een perfecte locatie. Algemene ruimten van het hotel zijn wat verouderd, maar de kamers prima. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Er is mogelijkheid tot parkeren onder het hotel mits er plaats is. Leuke extra tip: het zit recht naast een grote boekenwinkel. Leuk om even doorheen te lopen.

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank HiddeG4
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 9 december 2022

Het allergrootste pluspunt is de locatie: heel centraal gelegen dicht bij de meeste bezienswaardigheden en winkelstraten en groot deel van de versnipperde kerstmarkten op loopafstand.
Vriendelijke ontvangst, auto in de schone droge garage geparkeerd. Nadelen: zeer smalle plekken en deze garage heeft maar 1 in/uitgang: alleen via buitenom.
De kamers met airco en verwarming zijn ruim genoeg, met heerlijk stevige bedden. De hoofdkussens zijn echt veel te slap en plat. De TV kent alleen een paar Deutsche zenders; dat is wel heel mager voor een hotel zo dicht bij België en Nederland. De WiFi is traag en moet iedere keer opnieuw ingesteld worden.
De badkamer was klein en schoon, wel wat gedateerd. En ik miste haakjes om kleding of gebruikte handdoek aan op te hangen! Mijn kleding en toilettas moest allemaal op de neergeklapte toiletcover gezet worden, want anders op de grond, zo weinig ruimte.
Ontbijt was uitgebreid genoeg, de prima en sterke koffie kreeg je in een isoleerkan met schaaltje suiker en melk erbij. Geen automaat voor bijv cappucino.
Onze tweede nacht deden we geen oog dicht: Rond 1 uur s nachts begon de verwarming luidruchtig te borrelen en werden we er wakker van. Na een uur was ie nog steeds aan het borrelen. Toen we de receptie wilden bellen, bleek de telefoon op het bureau het niet te doen. Dus om half drie s nachts aankleden en naar beneden. Daar bleek het een bekend probleem te zijn, maar blijkbaar gebeurde het op willekeurige tijden in willekeurige kamers. Na wat discussie kregen we de mogelijkheid om de rest vd nacht in een andere kamer te slapen (het maakte gewoon echt teveel lawaai). De volgende ochtend waren we gewoon brak. Bij het uitchecken werd er nogmaals excuus aangeboden.
Uiteraard ga ik er vanuit dat dit een incident is en Grana Aquis is echt geen slecht hotel. Maar ik weet niet zeker of ik bij een volgend bezoek aan Aken nog een keer hier zal boeken.

Datum van verblijf: november 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Vickie302014
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 september 2022 via mobiele applicatie

Hotel is behoorlijk. Grote kamer, badkamer oké, alleen de douche een beetje 'krakkemikkig'. Ontbijt erg druk, maar voldoende. Roereieren ondermaats.
Garage geeft door rode licht en melding 'besetz' de indruk vol te zijn. Niet dus. Bellen en ze doen de deur open ...

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank leowens51
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 2 november 2020

Bij aankomst kan je indien met de wagen net achter het hotel ondergronds parkeren, je dient je wel even aan te melden aan de receptie want het is met een poort. Nette kamers met een grote smart Tv en goede douche. Kussens zijn ons veel te zacht maar in Duitsland zijn ze bijna overal zo. Ontbijt aan tafel vanwege corona. Ze komen vragen wat je wil en komen het brengen. Gelukkig had de receptionist ons ingelicht voor een negatieve coronatest te laten maken anders kwamen we het hotel niet in. Volgens onze dokter 2 dagen ervoor was dit niet nodig. Maar we werden het nog 3 keer gevraagd op onze rondreis.

Datum van verblijf: oktober 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank 209yvesc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht verbleven. Bij aankomst werden we ‘welkom’ geheten, nou ja bijna afgesnauwd door een jonge blonde dame. We kregen helemaal geen info. Zelf maar gevraagd naar parkeren; kon onder hotel. Hele krappe garage; absoluut niet geschikt voor de grotere auto’s.

De kamer was op zich prima. Wel wat stoffig. Wc was heel erg laag. De kamer was wel heel erg warm/ benauwd! Moet er niet aan denken om hier op een warme zomerdag te overnachten. De kussens op het bed waren echt geen kussens meer; zo enorm zacht.

Wij hadden ontbijt erbij geboekt. In de ochtend naar de ontbijtzaal. Daar stond de jonge blonde dame weer. We hebben ons kamer nr gegeven; stonden niet op de lijst. Wat bleek; je moest reserveren voor ontbijt. Hoe konden we dit weten?!? Tja, dat had dezelfde jonge blonde dame bij inchecken moeten vertellen. Nou zei ze: wacht maar 5 minuten. Na 10 minuten werden we nog steeds genegeerd door haar. Weer zelf vragen; nee geen tafel voor ons dus ook geen ontbijt. Oplossing? Nee die was er niet en ging ze ook niet naar zoeken. We moesten maar in de rij gaan wachten bij de receptie! Echt zo niet klantvriendelijk!

Na weer 10 minuten wachten bij receptie gesproken met een vriendelijke meneer. We mochten een uur wachten; nou nee dat gaan we niet doen. Andere optie ontbijten bij ander hotel van hun; ook niet gegaan. Uiteindelijk het geld van het ontbijt terug gekregen en lekker een onbijtje gehaald bij 1 van de vele bakkertjes in de buurt. Uiteindelijk ook niet hoeven te betalen voor het parkeren.

Voor ons nooit meer dit hotel!!

Datum van verblijf: september 2020
Bedank angeliquez2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken