Preferred Hotels
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Olivier
Alles uitstekend, zeer prettig verblijf
23 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel, vriendelijk personeel (echt allemaal!), erg goed uitgebreid ontbijt, heerlijk bed, uitgebreide spa. Een probleem van onze kant werd boven verwachting opgelost door de frontdeskmedewerker. Niets dan lof, erg fijn verblijf.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: De ondergrondse parkeergarage van het hotel heeft een zeer beperkt aantal plaatsen en is ook zeer...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
Exterior
0.5 km van Parkhotel Quellenhof Aachen
Meer hotels in Aken bekijken
Beoordeeld op 14 augustus 2023 via mobiele applicatie

Een rustgevend hotel op een boogscheut van het centrum.
Alles is tot in de puntjes verzorgd en het interieur sluit hier perfect bij aan.
Handdoeken zijn enorm zacht en heel groot, de badjassen in de kamer zijn van dikke kwaliteit. Vriendelijk personeel en makkelijke parking.
Bij het ontbijt zijn de koffietassen zelfs verwarmd.
Het was heerlijk vertoeven op het terras van het hotel.
Jammer dat we niet wisten dat er werken aan de gang zijn in het hotel. We hebben geen lawaaihinder gehad, maar geeft toch een ander zicht.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 15 april 2023

Wij verbleven van 2 tot 9 april in een prachtige klassieke suite. We geven dit hotel zeker een 9 op 10. Aan te raden : zeer vriendelijk personeel, kamers worden goed proper gehouden, zeer goed ontbijt, mooie ligging. Prijzen in de " Elephant bar " zijn echter hoog. Wel een vriendelijke bediening. Eén negatief punt : op de kamer zijn 92 tv-kanalen ter beschikking, ok. Echter geen enkel kanaal van de Belgische of Nederlandse televisie, maar wel een 20 tal kanalen in het Arabisch. Ik kan me voorstellen dat in dit hotel toch wel regelmatig Belgische/Nederlandse gasten logeren ? Maar wij herhalen het, in het algemeen waren wij zeer tevreden !

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 18 december 2022 via mobiele applicatie

Fantastische, royale beleving met een gouden randje.
Alles is perfect tot in de puntjes. Zeer ruime kamer. Heel vriendelijk personeel. Een ontbijt om vijvers bij af te likken. En vergeet vooral de cocktailbar niet! Een echte ervaring.
En de kerstsfeer….

Kamertip: Gratis ondergrondse parking.
Datum van verblijf: december 2022
Andreas Wieckenberg, General Manager van Parkhotel Quellenhof Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2022

Dear Hans G,

Thank you for your stay at the Parkhotel Quellenhof and for taking the time to send us your wonderful feedback. We are glad that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.

Warm regards
Andreas Wieckenberg
General Manager

Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met een uitgebreide Spa en heerlijk ontbijt.

We hebben echt genoten van dit ruim opgezette hotel met vriendelijk personeel.

Kamers zijn prima. Stil en en fraaie badkamer.

Voldoende parkeergelegenheid bij het hotel.

Ontbijt was echt goed verzorgd met fijn personeel en lekkere zitjes. We hebben er lekker de tijd voor genomen om te genieten van vers gemaakte omelet en een kannetje koffie met vele lekkernijen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel. Prachtig gebouw . Het buitenterras is in juli zeer mooi om te dineren of iets te drinken. Voldoende parking, wel te betalen. Zeer vriendelijk personeel , engels sprekend. Onze kamer was mooi, met frigo. Zeer mooie badkamer met ligbad en douche.
Er lag ook wat vers fruit. Alleen jammer dat er geen koffie en thee faciliteiten waren op de kamer.
Zeker een aanrader, op 8-10 min te voet van het volle centrum.

Datum van verblijf: juli 2022