Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Preferred Hotels
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel. Prachtig gebouw . Het buitenterras is in juli zeer mooi om te dineren of iets te drinken. Voldoende parking, wel te betalen. Zeer vriendelijk personeel , engels sprekend. Onze kamer was mooi, met frigo. Zeer mooie badkamer met ligbad en douche.
Er lag ook wat vers fruit. Alleen jammer dat er geen koffie en thee faciliteiten waren op de kamer.
Zeker een aanrader, op 8-10 min te voet van het volle centrum.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel was vroeger een echt kuuroord, waar water uit hete bronnen gebruikt werd voor genezing. Dit water kan je nog steeds “proeven” (maar je mag het niet drinken) bij de Elisenbrunnen in de stad, en dit hotel schijnt ook nog Thermalwasser te gebruiken, maar niet voor hun zwembad, want dat ruikt gelukkig niet naar zwavel. Een prina wellness centrum hebben ze, met een lekker koel zwembad. Je kan er ook buiten zitten op een binnenplaatsje.

Onze kamer was “standaard” waarbij wel overal aan gedacht was. Er stond een enorme televisie: leuk om voetbal en de Tour op te bekijken.

Een fantastisch ontbijtbuffet , waar aan alles gedacht is, met uitgestalde waren in ordentelijk Pruisisch gelid 😉. Het restaurant staat goed aangeschreven maar wij zijn in de stad gaan eten.

Je kan hier rustig een paar dagen verblijven zonder het hotel te verlaten, en dan weer hier, dan weer daar een plekje zoekend in de lobbies van dit hotel.

Uitstekende service, waarbij ik ergens wel, maar ergens ook niet begrijp dat men engels tegen ons spreekt waar wij - in alle bescheidenheid - goed Duits spreken.

J

Datum van verblijf: juli 2022
Andreas Wieckenberg, General Manager van Parkhotel Quellenhof Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2022

Sehr geehrter Herr Wajo,

vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Parkhotel Quellenhof und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback zukommen zu lassen. Wir haben Ihre Sprachpräferenz in Ihrem Profil für künftige Aufenthalte vermerkt. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Andreas Wieckenberg

Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij waren 2 dagen in Aken. Een zeer mooie stad met een mooi stukje geschiedenis. Als men nog nooit in Aken was, kan ik dit alleen aanbevelen. Helaas moeten de kamers echt gerenoveerd worden.
Het hotel beschikt over een hele mooie Hotelbar, en de service is uitstekend! De Barkeeper probeert ons een hele mooie avond te bezorgen, en dit is hem zeker eten gelukt. Zeer goede cocktails krijgt men.
S’ochtends bij ontbijt is een grote keus aan eten, alles fris en zeer lekker!
Ons volgend bezoek in Aken, boeken wij zeker weten weer dit hotel, Parkhotel Quellenhof.

Datum van verblijf: juli 2020
Walter Hubel, Geschäftsführer van Parkhotel Quellenhof Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Dear MVanKnokkebroek,

thank you for the positive Feedback. We are glad, that you enjoyed your stay and we will share your compliments with our Team, specially with the Team from the Elephant Bar. We look forward to welcome you again soon and hope to present you the Parkhotel Quellenhof Aachen in the new and renovated Style.

Have a successful day and best regards from Aachen,

Beoordeeld op 3 maart 2020

Een allure hotel, op nauwelijks tien minuutjes loopafstand van het centrum.Zeer vriendelijk en correct personeel. Heerlijke welkomst cocktail die inbegrepen was bij arrangement. Erg sfeervolle lounge/ bar. Het diner was top, zo ook het zeer uitgebreide ontbijt. De kamer was ruim en smaakvol, met goede bedden, koffie en theefasciliteiten. Een mooie sauna met ligruimte,zwembad en fitness. We genoten een vorstelijk verblijf . Slechts twee verbeterpuntjes, een vijfsterrenhotel waardig; De televisie was erg klein en verstopt in een kast, haaks op het bed, is niet prettig kijken. En de badkamer was echt aan renovatie toe; wat vergane glorie; afgebladderde verf, een wastafel met scheur, een lekkende wastafelkraan en de toilet zag er weliswaar keurig schoon uit maar rook toch naar urine, misschien door ouderdom. ..?

Kamertip: Vraag een kamer met gerenoveerde badkamer en als je in bed tv kijkt een zichtbaar toestel.
Datum van verblijf: februari 2020
Walter H, Manager van Parkhotel Quellenhof Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dear J9532XJPETRAP,

thank you for your positive feedback. We are glad, that you enjoyed your stay and we will share your compliments with our team. We will start with the renovation in the second part of this year. Than we will get new tv´s in all rooms.

Looking forward to welcome you again and best regards from the Parkhotel Quellenhof Aachen,

Beoordeeld op 18 februari 2020

Wij hebben zeer genoten van een aangenaam en relaxed verblijf in het Parkhotel Quellenhof.

Er was maar 1 minpuntje. In oktober hebben wij ook in dit hotel verbleven en hadden toen ook een "late checkout" gereserveerd. Toen wij echter rond een uur of 1 onze kamer even hadden verlaten, bleek dat de kamer niet meer voor ons toegankelijk was. Volgens het balie personeel stond er niets in het systeem van onze "late checkout".

Ik heb hierover naderhand nog wel gereclameerd en wel mijn 20 Euro terugontvangen.

Ook bij dit verblijf hadden wij een "late checkout" gereserveerd. En deze keer kwam een balie medewerkster ons om 12:30 verzoeken om de kamer te verlaten, aangezien de check out om 12 uur was.

Deze keer kon ik echter d.m.v. de reserveringsbevestiging op mijn telefoon aantonen dat ik wel degelijk de "late checkout" gereserveerd had. Alhoewel dat ook deze keer weer niet in het systeem stond.

Naar mijn mening is er blijkbaar iets niet in orde met het reserveringssysteem..

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Walter H, Manager van Parkhotel Quellenhof Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dear Venture48257987097,

thank you for your feedback. We are glad, that you enjoyed your stay at the Parkhotel Quellenhof Aachen. But we regret, that you had problems with the late check-out of course we will check our system. We hope to welcome you soon again.

Have a successful day and best regards from Aachen,