MichelsZone
Nederland

Fijn hotel aan de rand van de stad

4,0 van 5 bollen18 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Kamer 308 was heel warm, maar verder was alles prima in orde. Jammer dat de temperatuur niet in te regelen viel (de thermostaat werkte in elk geval niet). Maar het raam kon open voor de nodige frisse lucht.

De kamer was niet groot, maar we konden er alles in kwijt en er was ook een kluisje en koelkastje. Koffie en thee is aanwezig alsook een bureau. Tweepersoons bed was in orde.

Doucheruimte was qua formaat misschien net wat te klein - vooral het stukje waar het toilet is is net te krap. Je kunt eigenlijk niet met zijn tweeën tegelijk in de ruimte bezig zijn. De douche hoek zelf is heerlijk met de fijne inloopdouche.

Ontbijt is erg fijn. Veel keuze in brood, zuivel, beleg, drankjes. Kortom prima in orde. Lekkere verse producten. De prijs is echter wel hoog.

Parkeerkaart koop je per nacht. Locatie aan de rand van het centrum is fijn. Wij komen er jaarlijks en ook volgend jaar zijn we weer present.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Preferred Hotels
1.6 km van Mercure Hotel Aachen Europaplatz
Roomservice
Meer hotels in Aken bekijken
Beoordeeld op 1 september 2023

Wat een super service gehad tijdens het ontbijt! Ikzelf eet gluten en lactosevrij en we hadden na een nacht in het hotel een ontbijt erbij geboekt. Toen ik navroeg welke producten ik kon eten leidde ze me rond en wees aan wat mogelijk was. Hierin hadden ze al redelijk wat keuze, zoals soyayoghurt, lactosevrije kaas, lactosevrije/amandel/haver melk en diverse beleg. Ook werd speciaal voor mij meerdere sneeën en een pistoletje gluten- en lactosevrij brood gebakken. Smaakte voortreffelijk en omdat het vers was nog warm! Ik was enorm verrast door de vriendelijke service en mogelijkheden van het ontbijt.

De hotelkamer was schoon, netjes, met een leuke zitbank. Wel wat gehorig zodat je de zijburen kon horen.

Zeker de moeite waard om eens terug te komen!

Kamertip: Bij intoleranties of allergieën kan gevraagd worden voor extra producten tijdens het ontbijt, zoals brood/melk!
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 3 december 2022 via mobiele applicatie

Een erg fijn en net hotel. Het ligt niet in het drukke centrum, maar met 20 minuten lopen ben je er. Parkeren kun je als hotelgast gratis. Je krijgt bij de receptie een uitrijkaart.

Vriendelijk personeel, en de standaardkamer voorzag in alle behoeften.

Ontbijtbuffet was lekker en bood ruime keuze.

Datum van verblijf: december 2022
Cornelia Schulz, General Manager van Mercure Hotel Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Geachte MichelsZone,

hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor uw top feedback.

Graag geven wij dit door an ons gehele team.

Het parkeren kost bij ons normaal gesproken €12,00 per auto, per nacht, maar er bestaan inderdaad arrangementen waar het parkeren al is inbegrepen.

Wij hopen u nog een keertje bij ons te mogen verwelkomen en wensen u tot nu toe fijne feestdagen en alvast een goed en gezond 2023.

Mercure Hotel Aachen am Europaplatz.

Beoordeeld op 5 juni 2022

Prima hotel voor prima prijs
Makkelijk te bereiken
Op loopafstand van restaurants en centrum
Geen Nederlandse televisie beschikbaar
Sanitair en bed zijn prima
Koffie en koelkast aanwezig
Weinig op aan te merken

Datum van verblijf: juni 2022
Cornelia Schulz, General Manager van Mercure Hotel Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Hello Riankoi,
hartelijk dank voor uw boeking en feedback. We zijn blij dat u tevreden bent.Ik heb het Nederlandse TV-kanaal gecontroleerd, het zou selecteerbaar moeten zijn.
Tot ziens en groeten - Cornelia Schulz & Team

Beoordeeld op 24 oktober 2021

Een prima verblijf met een goed bed en uitgebreid ontbijt. Aardig personeel. Ruime parkeergelegenheid bij het hotel. Op loopafstand van het centrum. Goed bereikbaar met de auto. Prima sanitair en met de hygiëne is het ook prima gesteld.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Cornelia Schulz, General Manager van Mercure Hotel Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2021

geachte gasten,
bedankt voor uw boeking en de positieve opmerking over het hotel. We zijn blij dat u tevreden bent.
Hartelijke groeten C. Schulz

Beoordeeld op 6 september 2021

De kamers zijn niet al te groot maar wel ruim genoeg. Koelkastje + waterkoker op de kamer
Eigenlijk niets te klagen behalve ...... de prijzen van de drankjes bij het zwembad ( 4 euro voor een cappuccino ) en het gemis van Ned zenders
Dames van de receptie zeer vriendelijk en de rest ook vriendelijk

Kamertip: begane grond heeft een kamer voor minder validen en daar kan je om vragen heerlijk zwembad
Datum van verblijf: augustus 2021
Cornelia Schulz, General Manager van Mercure Hotel Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Hello Marikah313,
Dank u voor uwboeking en de positieve opmerking. We zijn blij dat u tevreden bent.
We zullen de prijs van de cappuccino herzien.
Groetjes