Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel ziet er aan de buitenkant niet erg uitnodigend uit maar binnen is het mooi. Prima kamers, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt, verse jus d'orange, verse wafels, enz enz. Kon echt niet beter! Goed alternatief voor zuid limburg omdat daar geen betaalbare hotels meer waren.

Datum van verblijf: augustus 2020
cornelia Schulz, General Manager van Mercure Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Beste Gasten,
ik dank u voor de evaluatie. We zijn bijzonder tevreden over de lof voor het ontbijt en over de "goed alternatief voor Zuid Lomburg".
hartelijke groeten en blijf gezond !
Conny Schulz

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Prima kamer. Alles heel schoon. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met veel keuze. Twintig minuten wandelen naar het centrum. Enige punt van kritiek is de kamers erg warm zijn. Gelukkig kan het raam open (kantelstand) voor wat frisse lucht.

Datum van verblijf: februari 2020
Simone Fey, Gästeservice/Empfang van Mercure Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Lieber Gast,

vielen Dank für Ihr so positives Feedback. es freut uns so sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

Ihren Kritikpunkt über die Wärme im Zimmer haben wir berücksichtigt und werden uns dessen natürlich annehmen.

Wir hoffen, dass Sie schon ganz bald unsere wunderbare Kaiserstadt wieder besuchen werden.

Herzliche Grüße aus Aachen

Simone Fey
Guest Relation

Beoordeeld op 3 februari 2020

Kamer 112 is niet groot maar alles is ruimschoots aanwezig.
2 persoons bed me dekbedden
Slaabank
Bureau met telefoon en waterkoker met koffe en thee benodigheden
Kleine Badkamer mer douche en douche stoel.
WC met 1 beugel tegen de muur.
met een handrostoel is het te doen maar het blijft krap ivm het meubulais wat eigenlijk te groot is voor de kamer.
tv met bvn dus een nederlandse zender.

Vriendelijke ontvangst .
Fijn ontbijt met goede keuzemogelijkheden.
Leuk zwembad me terras
Tafeltennis en ruime tuin cq ligweide.

Kamertip: 112 aangepast maar klein 1 beugel aan de muur
Datum van verblijf: februari 2020
MelissaS6269, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Mercure Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Sehr geehrter Gast,

vielen, vielen Dank für Ihr so tolles Feedback! es freut uns ungemein das Sie Ihren Aufenthalt so sehr genossen haben.

Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen und senden die herzlichsten Grüße aus Aachen!

Beoordeeld op 6 januari 2020

De medewerkers van het hotel waren zeer vriendelijk: ik had telefonisch laten weten dat we later zouden toekomen en dat was geen probleem. De kamer was comfortabel, voor mijn dochter van 15 was er een degelijk extra bed voorzien. Ook de badkamer was voorzien van het noodzakelijk comfort. Het ontbijt 's morgens was zeer uitgebreid: zalm, kaas, hesp, salami, verse boter, verschillende soorten boterkoeken, broodjes, ... en alles lekker vers. Als verse muntthee liefhebber vond ik het uiteraard super, dat ook dat voorzien was bij het ontbijt. Wij vertoefden een namiddag in Maastricht en een dagje in Aken. Zeker de moeite om te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MelissaS6269, Leiter Front Office van Mercure Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Liebe Mollybolly40,

vielen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Wir werden diese an das gesamte Team weiterleiten. :)

Hoffentlich besuchen Sie uns auch wieder bei Ihrem nächsten Städtetrip nach Aachen. Herzliche Grüße,

Team Mercure Aachen Europaplatz

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Zoals de vorige reacties kan ik enkel maar vol lof zijn van dit hotel: huisdieren voorzieningen, mooi paars paarden beeld met kerstmuts, vriendelijk en vlot personeel, grote parking & verzorgd toilet, zeer uitgebreid en lekker ontbijt, mooie slaap+badkamer (grote flatscreen, mooie mozaïek tegels, ...), lagere prijs voor dit type hotel, mooi versierde kerstboom, wat verdoken in groen+stil, ... . Wel puntje van kritiek: moet betere ventilatie in badkamer, zeer warm in slaapkamer en regeling airco/chauffage biedt geen verschil, zeer mooi boek in kamer maar enkel in Duits, dunne kussens en aparte donsdekens. Zeer goed hotel en zeker aanrader, wil hier nog komen!

Datum van verblijf: december 2019
MelissaS6269, Leiter Front Office van Mercure Aachen Europaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Dear Didier 1988,

thank you for your wonderful feedback about your stay at our hotel. We do appreciate it a lot!

Please let us know that you would like to have other pillows and bed covers for your next stay. We do have a selection of different ones and are happy to change those for you.

Thank you once again and a very happy new year 2020!

Kind regards

Simone Fey