Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 91
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Trip.comUS$ 96
TripadvisorUS$ 91
Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Centrum van Aken op 5 minuten lopen. Hotel biedt een prima parkeer gelegenheid voor 9 euro per nacht. Garage was ruim en perfect voor als je net een week een nieuwe auto hebt. Kans is klein dat een Belg je een deuk in je deur bezorgd.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Omdat we de route van Luxemburg naar huis in NL wilde halveren besloten we een hotelovernachting in Aken. Helaas met regen, maar een wandeling naar de Dom was toch de moeite waard. Het hotels had paraplu’s beschikbaar. Ruime kamers met nette voorzieningen. Parkeergarage voor de motor beschikbaar. Voldoende restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een goede prijs kwaliteit. Het ontbijt is uitgebreid met prosecco zalm verse broodjes hartig en zoet beleg, kortom voor 16,50€ een aanrader.
Propere moderne kamers wel heel warm radiator dicht gedraaid en airco aangezet in november niet zo ecologisch maar lekker geslapen.
Goede bedden en propere badkamer.
Hotel ligt op steenworp van centrum.
Kerstmarkt is zeer bekend maar sloeg voor ons tegen qua grote. Ook heel druk.
Op zondag leuke stadswandeling gedaan die je gratis kan downloaden via website van reisroutes

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2017

Voor 1 nacht, super hotel, in het centrum van Aachen.
Prijs kwaliteit verhouding in orde voor een 1 persoons kamer.
Zeer goede en vriendelijke service.
Voorzijde van het hotel ligt aan een hele drukke weg, ik weet niet hoeveel geluidsoverlast dit geeft, ik had mijn kamer aan de zijkant een veel rustigere straat.
Alleen een wijntje in de stad drinken!!! 6.50 voor een glaasje, beetje duur!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Typisch zakenhotel van een keten, doelmatig maar niet speciaal. Kamer was prima al lag mijn die pal naast het busstation dus wel overlast. Ontbijtbuffet is goed maar wel duur (16,50), personeel erg vriendelijk. Vanuit het hotel loop je in een paar minuten de binnenstad in.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken