Priceline
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Goeie bedden, leuke bar, netjes en verzorgd, momenteel heb je de kerstmarkt dus de auto zet je lekker bij het hotel want de bushalte zit praktisch om de hoek en je bent zo in het centrum, kortom.. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: november 2019
leonardohotelaachen, General Manager van Leonardo Hotel Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Dear Deverbraakjes,
thanks so much for your kind feedback.
Come back soon!
Best regards
D. Simons
Operations Manager

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Wij kwamen met een bongobon hier terecht. Vermits we op voorhand gevraagd hadden naar een rustige kamer (aangezien mijn man een gevoelige slaper is) gaven ze ons een kamer vlak bij de snelweg en aan het afzuigsysteem in de gang. Na een vreselijke nacht zijn we toch maar naar de receptie gegaan: na een kleine discussie hebben ze ons dan toch een andere kamer gegeven en wat een verschil! Op de nieuwe kamer hadden we plots een minibar (wow, we konden ons flesje water koelen) en duidelijk betere matrassen! Mensen met een bon of weet ik veel mogen dus rugklachten krijgen door het gevolg van doorgelegen, versleten matrassen? Ach ja, onze zorg was het niet meer want we hadden nu wel een goeie nachtrust.
Het ontbijt is van 06u30 tot 10u30: je kan maar beter vroeg uit de veren zijn want om 09u00 begint het meeste op te raken en aanvullen is enkel op aanvraag 😉. Daarbij krijg je nog eens een 'oh zo vriendelijke glimlach' (NOT!) van het personeel bij het buffet. Ik denk dat ze zich eens moeten bezinnen over hun job... Gelukkig doen ze aan de receptie meer hun best!

Datum van verblijf: juli 2019
leonardohotelaachen, General Manager van Leonardo Hotel Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Guests,
thanks a lot for your feedback and critical comments that help us to improve our services.
I am truly sorry for the inconveniences during your stay. We unfortunately, from information, did not receive any information that you needed an extra quiet room. Also, the reservations with BONGO are always in our Comfort Rooms. The most quiet rooms are in our superior category which can be booked with an extra charge. Our breakfast is until 10am and we are doing our best to refill fast. I am sorry you had to wait. I will talk also talk to my kitchen staff. I am sure this was a bad misunderstanding as they are always more than friendly to our guests. I am sorry about his too and I hope you will accept my apology and give us another chance to prove that we can do much better than you experienced on your last stay.
I personally hope to welcome you again in out hotel.
Kindest regards and all the best to you and your family

Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij de receptie.
Met de lift naar de kamer op de 4e verdieping.
Kamers zagen er keurig en goed verzorgd uit.
Badkamer met bad waar je ook in moest douche.
Overigens wel een hoge uitstap, maar zag er keurig netjes en schoon uit.
Bed was erg klein en voor 2 personen erg krap , heb ik nog nooit mee gemaakt in een hotel(lijkt me meer voor één persoon)
Ontbijt was goed verzorgd met van alles en nog wat.
Parkeerkaart bij de receptie te koop voor € 6,00
Was een prima hotel voor één nacht.

Datum van verblijf: februari 2019
Dorothee M, General Manager van Leonardo Hotel Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Dear Charlotte K,
thank you very much for your kind feedback!
We are happy you have enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future. Maybe a TWIN room suits you better, as it has 2 separate beds with each 1.40m x 2.00m instead of 1 bed with 1.60mx2.00m. Just let us know what you prefer!

Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven er voor 1 nacht nadat wij de Carolus thermen hadden bezocht. Basic kamer maar kraaknet, matrassen wat aan de harde kant maar dat is een persoonlijke keuze, het ontbijt was heerlijk, voor ieder wat wils, niet te veel en niet te weinig. Het ontvangst en uitchecken verliepen vlekkeloos en vriendelijk.Wij komen hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: november 2018
Dorothee M, General Manager van Leonardo Hotel Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear CindyTrem88,
thanks so much for your kind feedback!
We are very happy, that you have enjoyed your stay this much and hope to welcome you again soon.

Beoordeeld op 7 september 2018

Het is gelegen op een 500 meter van de snelweg. Het hotel ligt vlakbij een bushalte die u naar het centrum van Aken brengt. (lijn 51) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette en ruime kamer. Gratis fles water op de kamer evenals oploskoffie en theebuiltjes en een waterkoker om water te koken voor koffie of thee. Elke dag propere glazen en tassen. Aan het ontbijt was niets op aan te merken evenals het avondeten dat we eenmaal hebben genomen. Er is een bar aanwezig waar je nog iets kan drinken. Enig minpuntje is misschien dat er geen kleine koelkast op de kamer staat en de instap in het bad voor mensen die slecht te been zijn nogal hoog is,maar voor de rest een prima hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Dorothee M, General Manager van Leonardo Hotel Aachen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Dear Dannyvanlommel.
thanks so much for your great feedback and nice words on our rooms, breakfast and dinner.
Please come back soon for another visit to Aachen! We are very much looking forward to welcoming you again.