Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 119
Expedia.comUS$ 119
PricelineUS$ 119
Hotels.comUS$ 119
AlgotelsUS$ 130
TripadvisorUS$ 119
ZenHotels.com
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (455)
Beoordelingen filteren
456 resultaten
Waardering van reizigers
217
154
48
17
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
217
154
48
17
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 456 beoordelingen
Beoordeeld op 19 december 2022

We hebben een kamer geboekt, maar hadden een ziek kind. We hebben vijf dagen van tevoren gevraagd of ze onze kamer opnieuw online wilden zetten en indien deze verhuurd zou worden, we -ook al mochten we niet annuleren- ons geld bij uitzondering terug zouden kunnen krijgen. Reactie was alleen maar wijzen op de onmogelijkheid te annuleren. De aard van de ziekte werd niet naar gevraagd, wat gezien covid besmettingen niet erg professioneel is. We zijn met een onfit kind naar Aken gegaan en hebben een ziek kind thuis achtergelaten met haar oudere broer. We kwamen bij het hotel: parkeergarage was vol, we moesten zelf maar uitzoeken waar we de auto parkeerden. Op de kamer vieze glazen, vies tapijt. Internet werkt ingewikkeld, geen Netflix aanwezig, vooral Duitse zenders. We zijn een uur binnen geweest, toen moesten we met spoed naar huis vanwege het andere zieke kind. We hebben het hotel gevraagd het ontbijt terug te betalen, dat gingen we immers niet nuttigen, dat kon niet 'omdat er al betaald was'. Ontzettend onklantvriendelijke service, erg onsympathiek, weigeren om mee te denken. We komen hier nooit meer.

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank swisse414826
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Voldoet aan de verwachting van te voren.

Het ontbijt was prima, van alles genoeg en vers. Koffie/thee apparaat ook goed.
Kamers waren goed (wij hadden 2kamers) voor zijn vieren.
Bedden goed.

Verbeterpunten:
-Koelkastje op kamer.
-Als je aankomt een uur te vroeg mag op je kamer voor een extra bedrag in ons geval €30, nou weet ik niet of dat per kamer was of totaal. Maar wij vinden dat onzin of je kamer is klaar of niet. Niet zo klantvriendelijk.
Het is niet dat wij 6 uur van te voren aanwezig waren. Uiteraard hebben wij dat niet betaald.

Kamertip: Parkeren kan onder in het hotel voor €10 per dag. Dat hebben wij niet gedaan wij hebben de auto op straat geparkeerd is Gratis en 20 seconde
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Andrevanhulst80
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 juni 2022

Voor ons een jarig huwelijk gevraagd of er (tegen betaling) iets gedaan kon worden, als antwoord een kort af: wij hebben uw wens genoteerd. Op verdere vragen werd niet meer gereageerd en bij aankomst was er dan ook niets geregeld, jammer, maar het liet de pret niet drukken.

Dat er al twee weken een algemene pinstoring was hebben ze ook verzaakt te melden. Waar je op vrijdagavond in het restaurant wel kon pinnen kon dat de volgende dag niet meer, pas toen we aangaven de afschrijving te kunnen tonen werd er toch een poging gedaan door de chagrijnige receptiemedewerkster. Zij gaf letterlijk aan dat je aan de bar wel kon pinnen maar bij de receptie niet, om een beeld te vormen, de receptie en bar bestaan uit een geheel en als de medewerkster 3 passen opzij had gezet, was ze bij het pinapparaat bij de bar geweest, blijkbaar was dit teveel moeite…

De bar die 24 uur per dag open is, bestaat een een tweetal koelkastjes met kleine flesjes frisdrank en bier die je zelf dient te pakken en die niet gekoeld zijn. Op een dag met zo’n 30 graden Celsius is het toch fijn verkoeling te kunnen vinden in een drankje, zeker omdat er op de kamers verder geen koeling aanwezig is.

De kamers waren daarin tegen wel ontzettend schoon en modern ingericht. Het centrum is ongeveer een kwartiertje lopen, je moet hier wel een vrije steile helling op maar voor ons was het prima te doen.

Al met al was zeker door de houding van de dame achter de receptie op zaterdagmiddag onze ervaring meer negatief dan positief. Je verwacht toch dat als je bij een keten als het Hilton boekt de service hoog in het vaandel staat en dat je er alles aan doet om het je gasten naar de zin te maken. Dit begint mijn inziens al door simpelweg te reageren op vragen/berichten voor aankomst van je gasten.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sarinat13
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 januari 2022

Heerlijk hotel met zeer vriendelijke medewerkers zowel aan de receptie, bar al bij het ontbijt. Inchecken verliep vlot, het hotel ligt op goede afstand t.o.v. het centrum, goed te doen met de bus(51) naar het hoofd busstation in het centrum, paar minuten, kaartje 1,90 p.p.
Taxi vanaf altstad terug naar hotel +/- 10 euro

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank Olafgreece
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 december 2021

Hotel is goed voor een kort zakelijk verblijf.kamer werd na eerste nacht niet opgeruimd of het bed werd niet opgemaakt. Ontbijt is niet wauw. Borden liggen meer leeg dan gevuld Koffieapparaat werkt niet naar behoren. Flessen water stonden leeg

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank sschoo274973
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken