We hebben een kamer geboekt, maar hadden een ziek kind. We hebben vijf dagen van tevoren gevraagd of ze onze kamer opnieuw online wilden zetten en indien deze verhuurd zou worden, we -ook al mochten we niet annuleren- ons geld bij uitzondering terug zouden kunnen krijgen. Reactie was alleen maar wijzen op de onmogelijkheid te annuleren. De aard van de ziekte werd niet naar gevraagd, wat gezien covid besmettingen niet erg professioneel is. We zijn met een onfit kind naar Aken gegaan en hebben een ziek kind thuis achtergelaten met haar oudere broer. We kwamen bij het hotel: parkeergarage was vol, we moesten zelf maar uitzoeken waar we de auto parkeerden. Op de kamer vieze glazen, vies tapijt. Internet werkt ingewikkeld, geen Netflix aanwezig, vooral Duitse zenders. We zijn een uur binnen geweest, toen moesten we met spoed naar huis vanwege het andere zieke kind. We hebben het hotel gevraagd het ontbijt terug te betalen, dat gingen we immers niet nuttigen, dat kon niet 'omdat er al betaald was'. Ontzettend onklantvriendelijke service, erg onsympathiek, weigeren om mee te denken. We komen hier nooit meer.