Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten verbleven voor een toeristisch bezoek aan de streek. Het hotel is weinig sfeervol en wij hadden de pech dat er luidruchtige gasten in de aanpalende kamers verbleven. De ligging is uitstekend in het centrum aan een invalsweg en parkeren kan direct onder het hotel. Het ontbijt was voor een 4 sterren hotel met dit prijsniveau hooguit gemiddeld. Bij het uitboeken werd ons in eerste instantie een te hoge rekening gepresenteerd. Excuses werden niet aangeboden. Jammer, van Mercure zijn we beter gewend.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Mercure Hotel W... W, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Wiesbaden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Geachte Gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Wiesbaden City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 1 april 2016

Mooi en degelijk uitgerust hotel in het centrum van Wiesbaden, zeer ruime kamer met alle gewenste luxe en functionerend internet. Incl. zwembad, sauna en fitness. Leuk om hebben. Gezellig restaurant en wijnbar met alle locale wijnen er bovenop. Aanrader! En dat voor een moderate prijs.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure Hotel W... W, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Wiesbaden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2016

Dear Robert,

thank you very much for commenting on your recent stay at our hotel.
We are pleased, that you felt comfortable and enjoyed our central location and our wine menu.
We look forward to your next stay.

Beoordeeld op 16 februari 2016

Keurige nette kamer en een prima badkamer. Pakeerplaatsen onder het hotel, waardoor je geen parkeerplek in het centrum hoeft te zoeken. De is overigens wel betaald. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat alleen de eerste 24 uur de wifi gratis is. Dat is niet meer van deze tijd.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Mercure Hotel W... W, Public Relations Manager van Mercure Hotel Wiesbaden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2016

Dear valued Guest,

thank you very much for your positive review.
We are pleased, that you felt comfortable in our hotel room and enjoyed our garage.
Our standard wifi is for free all the time, the high speed wifi is €6 for 24 hours.
We look forward to your next stay.

Saskia, Guest service Team

Beoordeeld op 24 november 2015

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum en bidet redelijk ruime kamers. De badkamers konden wat groter zijn, maar prima verzorgd en schoon, met toiletartikelen.
Airco op de kamer en de mogelijkheid het raam te openen.
Zeer goed ontbijt met eierbakkende kok en ruime sortering brood en beleg, inclusief zalm. Prijs voor ontbijt € 12,00, dus geen belachelijk hoge bedragen zoals dat tegenwoordig helaas vaak is. Op verzoek is laat uitchecken gratis mogelijk (14:00u). Wifi is gratis, maar de verbinding op de kamer is niet geweldig.

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Mercure Hotel W... W, Public Relations Manager van Mercure Hotel Wiesbaden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2016

Dear valued Guest,

thank you for commenting on your recent stay at our hotel.
We are pleased, that you felt comfortable and enjoyed our breakfast.
We look forward to welcoming you again at the Mercure Hotel Wiesbaden City.

Beoordeeld op 18 januari 2015

Voor de 3e keer een nacht in Crowne Plaza Wiesbaden verbleven.
Prettige/professionele ontvangst, mooie ruime kamer, leuke bar, goed internet, eigen parkeergarage. Locatie aan de rand van het centrum van Wiesbaden is top. In omgeving veel winkels, restaurants & bars. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Komen zeker terug!!

Kamertip: Verschil Classic & Executive kamer is de oppervlakte, dus wanneer je iets meer ruimte wil dan Executive.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
Crowne Plaza W, Administrative Assistant van Mercure Hotel Wiesbaden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2015

Dear valued guest,

Thank you so much for giving us feedback regarding your visit at the Crowne Plaza Wiesbaden.
We are glad to hear, that you liked our central location and that you enjoyed your stay due to our team and the furniture of your room.
We are looking forward to your next stay at our hotel.

Tatjana, Guest Service Team