25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is geweldig: een mooie plek dat een goede uitvalsbasis is voor dagtochten en wandelingen in de omgeving. De kamers waarin we slapen was mooi en goed ingericht (onlangs verbouwd). Helaas was er geen airco op de kamer, dat maakte het flink warm, ondanks raam dat open kan. De bediening was niet heel er attent en een beetje stuntelig. Bediening in de bar ontbrak en kwam pas een beetje op gang na zeer dringend verzoek. De kaart van het restaurant is zeer beperkt. Eten lekker maar niet spectaculair. Veel honden in het hotel, ook in het restaurant.
Ons verblijf was plezierig, ook vanwege mooie terras, maar hotel moet op een aantal punten wel verbeteren om de concurrentie met anderen beter aan te kunnen.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
20 september 2015 beoordeeld

Parking: vlot aan het hotel , ja kan de auto tot aan je kamer rijden om uit te laden
Receptie: de kamers liggen buiten de receptie maar ze geven je de sleutel en je moet maar je plan trekken
kamer: we hadden een suite gekozen. Zeer ongezellige kamer , nog ongezelliger badkamer . Het rook er muf. We waren blij dat we uit de kamer waren
Restaurant: goed
Ontbijt: goed
Het hotel ligt in eren prachtig kader. Spijtig dat de kamers verouderd en niet fris zijn

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
25 mei 2015 beoordeeld

we waren op doorreis naar Frankfurt en dachten misschien een wat rustiger hotelleke boeken - achteraf bekeken was dit wel een heel prachtig hotel - een typisch Duits hotel, waar je wel moet van houden, maar wel in een prachtige decor - nooit met zo een prachtig zicht op de omliggende velden bossen en dalen aan de ontbijttafel gezeten - de avond voordien hadden we in het restaurant van het hotel een zeer te pruimen vegetarisch gerecht kunnen nuttigen - ons verblijf kon dus niet meer stuk

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
3 januari 2015 beoordeeld

Wij hebben tijdens de jaarwisseling dit hotel geboekt.
Bij aankomst werden wij heel leuk ontvangen waarbij wij zelfs de keuze kregen om een kamer te kiezen wat wij heel leuk vonden.

De kamer in het hotel is goed verzorgd en ook de badkamer is groot genoeg.
De bediening in het hotel en restaurant is erg vriendelijk en je wordt echt in de watten gelegd.
Het hotel is heerlijk rustig en ligt dan ook in een mooi natuurgebied waar je lekker kan wandelen en kan genieten van het landschap.
Niet ver vanaf het hotel heb je prachtig uitzicht over de rhein en het mooie landschap.
We hebben daar dan ook echt genoten en echt een prachtige omgeving.

Je kan vanuit het hotel een taxi nemen naar beneden naar Rudesheim am rhein waar je hele leuke kleine straatjes en winkeltjes heb wat heel erg mooi is om te zien.
Een leuke boottrip over de rhein is ook heel leuk en je kan vanaf de boot veel van het landschap langs de rhein zien.

Wij hebben in ieder geval een leuke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
14 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch mooi en superschoon hotel op een prachtige locatie, midden in de natuur. Hotel met zwembad, sauna en solarium. Het hotel ligt in een prachtig wandelgebied net buiten een zeer gezellig stadje. Het hotel is een waanzinnig mooi oud pand, prima onderhouden. Fantastische keuken, mooie wijnkaart. Kortom niets aan te merken op deze oase van rust.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner