Central Hotel(Ruedesheim am Rhein)
Gratis annuleren tot 26/07
121 US$
115 US$
  • Gratis parkeren
Rheinhotel Ruedesheim(Ruedesheim am Rhein)
Gratis annuleren tot 21/07
130 US$
  • Zwembad
Hotel Felsenkeller(Ruedesheim am Rhein)
108 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

98 US$
96 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Breuer's Ruedesheimer Schloss(Ruedesheim am Rhein)
173 US$
  • Gratis parkeren
Rheinhotel Lamm(Ruedesheim am Rhein)
Gratis annuleren tot 27/07
111 US$
108 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 134 US$ per nacht.

Alte Bauernschaenke(Ruedesheim am Rhein)
116 US$
105 US$
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 153 US$ per nacht.

Hotel Lindenwirt(Ruedesheim am Rhein)
139 US$
  • Restaurant
Hotel Zum Baeren(Ruedesheim am Rhein)
153 US$
141 US$
Zie aanbieding
Hotel Jagdschloss Niederwald(Ruedesheim am Rhein)
Gratis annuleren tot 26/07
165 US$
148 US$
2 september 2012 beoordeeld

Omdat ons vaste hotel volgeboekt was werd dit ons alternatief. En na deze ervaring dus nooit meer.
Bij aankomst waren we al verbaasd dat dit hotel 5 sterren heeft, dat vonden wij het niet waard bij het zien van de kamer.
Een beetje vergane glorie. Het avondeten was goed al vonden we dat de prijs voor een glas wijn en water absurd hoog waren. Bij het afrekenen de volgende dag vond ik het vreemd dat ik de opgemaakte rekening niet kreeg in te zien.
Want wat bleek eenmaal in de auto op weg naar huis, extra berekend was het ontbijt terwijl deze per mail inclusief geoffreerd was. Bij thuis komst is er contact geweest hierover, het antwoord is de reden van deze beoordeling, nl. ontwijkend.
Wij vragen ons af of dit hotel zo probeerd uit de kosten te komen?

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
6 juli 2011 beoordeeld

Mooi hotel, oude chique. Veel donker hout in het interieur.
We hadden een kamer met balkon met zicht op de Rijn. het weer werkte ook mee, we wilden eignelijk niet weg, maar hadden maar 1 nacht geboekt.
Er leek een mini zwembad te zijn maar daar zat 3 juni nog geen water in.
Restaurant was uitstekend. Heerlijk gegeten.

• Verbleef: juni 2011, reisde met vrienden
2 augustus 2017 beoordeeld